vbazi-smallدر این اتاق می توانید درباره «واژه بازی» با دیگر مخاطبان وب سایت حرف بزنید یا سوالاتتان را از طراح مسابقه بپرسید. 

نام و نظرتان را در مستطیل های سفید انتهای این صفحه وارد کنید.
 
 
 اگر دوست داشتید می توانید آدرس ایمیل و آدرس وبلاگتان را هم در بخش های مربوطه وارد کنید. آدرس ایمیل شما برای دیگران قابل دیدن نیست اما اگر آدرس وبلاگتان را وارد کنید دیگران می توانند با یک کلیک به وبلاگ شما سر بزنند. 
 
نوشته های شما پس از تایید شدن توسط مدیر سایت، برای دیگران به نمایش درخواهند آمد.
پس لطفا صبور باشید.
 
اگر می خواهید درباره واژه بازی و قانونش بدانید اینجا کلیک کنید.
اگر می خواهید مسابقه های واژه بازی را ببینید اینجا کلیک کنید.
اگر مسابقات واژه بازی را دیده اید و می خواهید رمزگشایی مسابقات را ببینید اینجا کلیک کنید.
اگر می خواهید بدانید چطور پاسخ مسابقه های واژه بازی را بفرستید اینجا کلیک کنید.
اگر می خواهید نام برندگان و تمام کسانی که پاسخ داده اند را ببینید اینجا کلیک کنید.

۳۲۴ دیدگاه

  1. سلام آقای رنجبر ممنون از بازی خوبتون راستی من واسه مسابقه ی شماره نه دو تا کلمه پیدا کردم و سومیش در نمیاد ن ج ی ا ر اینا مونده لطفا راهنمایی کنید توش موندم.
    .
    .
    .
    راستی کارت های بازی یک تا ی من ۳۲ تا بود باید چیکار کنم؟؟؟؟
    ببخشید عذر میخوام که میگم بازی یک تا یه ایده ی نو نیس،چون یه بازی هس به اسم ……،اسمش رو نمیگم چون پیامم ثبت نمیشه.لطفا از این به بعد ایده های نوتون رو به ما نشون بدید.لطفا جوابمو بدید که چرا از روی اون بازی کپی کردین.

    • سلام. 🙂
      متاسفانه درباره ی واژه بازی نمی تونیم به کسی راهنمایی کنیم چون بی عدالتی میشه. باید خودتون سعی کنین جوابو پیدا کنین و اگر نشد با مشورت با خانواده و افوام و دوستان به پاسخ برسین.

      کارت های بازی یکتا قرار بوده ۴۸تا باشه و اینطور هم طراحی شده! خودمم نمی دونم چرا موسسه همشهری موقع چاپ تغییراتی در اون داده! به هر حال بازی قابل استفاده هست ولی بهتر بود کارت هاش به تعداد کافی می بود.

      خودمون هم می دونستیم که این بازی جدید نیست. اما می خواستیم یک نسخه ی «همشهری بچه هایی» از ین بازی توی خونه ها تون داشته باشین.
      🙂

      • اهوم.ولی کاش میشد راهنمایی گرفت.
        برای بازی یک تا هم ممنون .ولی من فک کرده بودم تقلیدی چیزی درکاره.
        ممنون

  2. سلام با تشکر از مجله عااااالیتون آقای رنجبر به نظرتون واژه بازیه شماره ۹ اشتباه نیست؟ آخه هر چی فکر میکنم میوه ای پنج حرفی نداریم که چه اول چه وسط و چه آخر آن ج داشته باشه حتی از چند نفر هم پرسیدم اونا هم چیزی به فکرشون نرسید.

  3. سلام ممنون از مجله ی زیباتون عااااااااااااااااااااااااااااااشقشم
    می خواستم بدونم تخم مرغ رو می توان خالی کرد بعد رنگ زد؟

  4. سلام ممنون از اینکه جوابمو دادید اما من مجلرو خریدم تعداد کارت بازی های یکتا ۳۲ تا بود حالا باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

  5. سلام با تشکر از مجله ی بسیار خوبتون من میخواستم بدونم تعداد کارت بازی یکتا چند تاست؟

  6. سلام خیلی ممنون که مسابقه ای طراحی کرده اید که چیزهای جدید هم می شه ازش یاد گرفت مثلا همین نام شهرها و کشورهای مختلف حداقل نگاهی به نقشه هم می اندازیم . ولی سایتتون خیلی ضعیف عمل می کنه و الان که دارم می نویسم ۹۳/۱۲/۱۸ فقط اسامی برندگان مسابقات ۱ تا ۴ اعلام شده. آیا سرعت فرستادن پیام تأثیری در روند قرعه کشی و اعلام برنده ها داره یعنی کسانی که زودتر جواب درست را بفرستن شانس بیشتری برای برنده شدن دارند یا فرق نمی کنه ؟ هر چند من مطمئنم بالاخره قرعه به نام من هم در می آید.
    راستی آخرین شماره قبل از عید برای مجله چه تاریخی منتشر میشه؟ یعنی چهارشنبه بعد از چهارشنبه سوری مجله می آید؟
    امیدوارم شاد و پیروز باشید

    • سلام. 🙂
      منم ممنونم از دقت شما مخاطبا که به بخش سرگرمی دارین و براتون مهمه که هدف سرگرمی ها چیه.
      سایت ضعیف نیست. عمدا نتایج داره با تاخیر اعلام میشه تا بتونه در مجله ای که دوهفته نامه ست منتشر بشه.
      مجله ی همشهری بچه ها در ماه فقط دوبار منتشر میشه ولی ما در ماه چهار مسابقه توی مجله داریم. تصمیم این طوری گرفته شده که یک شماره درمیون، یعنی ماهی یکبار ۱۰ برنده برای دو شماره از مجله اعلام کنیم.
      الآن برندگان مسابقات ۵ تا ۸ باید باهم اعلام بشن و مسابقه هشتم تازه برگزار شده و برای اعلام نتایجش باید منتظر تمام شدن مسابقه ی ۸ می موندیم. این برندگان نمی تونستن توی آخرین شماره ی سال ۹۳ (که حدودا ۲۰ اسفند منتشر میشه) اعلام بشن. چون اون مجله ۱۰ اسفند از زیر دست ما خارج شده و رفته برای چاپ! کلا سیستم چاپی مجله همشهری بچه ها اینطوریه که ما خیلی زودتر (تقریبا ۲هفته قبل از موقعی که شما مجله رو می ببینین) باید مطالبشو تحویل بدیم.
      بنابراین نتایج مسابقه ۵تا۸ باید بمونه برای اولین شماره سال۹۴ (که ۱۵ فروردین) منتشر میشه.

      سرعت فرستادن پیام تاثیری در برنده شدن نداره. ولی باید در زمان قانونی که تعیین کردیم جوابتون برسه. مسابقات عادی حدود ۱۴ روز و مسابقات ویژه فقط ۲۴ ساعت فرصت پاسخدهی دارن.

      امیدوارم توضیحاتم کافی باشه.
      سال خوشی رو براتون آرزو می کنم
      🙂

      • سلام خیلی ممنون
        هم توضیحاتتون کافی و هم واقعا قانع کننده بودند
        متشکرم
        من هم سال خوب و پربرکتی را برای شما و همه کارکنان و دوستان همشهری آرزو می کنم

  7. سلام. 🙂
    اسباب بازی های نفیس و جالبی از محصولات شرکت «سرگرمی های رشدآفرین چوبین»
    تقدیم برندگان میشه.
    با کلیک کردن روی لوگوی این شرکت در زیر وب سایت می تونین به وب سایت شون وصل بشین و محصولاتشون رو ببینین.
    🙂

    • سلام. 🙂
      اسباب بازی های نفیس و جالبی از محصولات شرکت «سرگرمی های رشدآفرین چوبین»
      تقدیم برندگان میشه.
      با کلیک کردن روی لوگوی این شرکت در زیر وب سایت می تونین به وب سایت شون وصل بشین و محصولاتشون رو ببینین.
      🙂

    • سلام. 🙂
      اسباب بازی های نفیس و جالبی از محصولات شرکت «سرگرمی های رشدآفرین چوبین»
      تقدیم برندگان میشه.
      با کلیک کردن روی لوگوی این شرکت در زیر وب سایت می تونین به وب سایت شون وصل بشین و محصولاتشون رو ببینین.
      🙂

  8. سلام! مرسی ممنون!!!!! مجله هاتون همینطور بچه ها خیلی خیلی عالیه! دروغ نمی گم باور کنید!!

  9. سلام
    الان یعنی برنده های هر ۲ هفته نصف شدن دیگه؟؟؟؟
    خبر بعدی جواب مسابقه ۶ رو پیدا کردم ؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

    • سلام. 🙂
      برنده های هر دو هفته قرار بود پنج نفر باشن. و هر ماه ۱۰ نفر.
      الآن هم همین طوره دیگه!
      ضمنا جواب مسابقات رو نباید اینجا اعلام کنین. فقط بفرستین.
      🙂

    • سلام. 🙂
      متاسفانه برنامه مسابقات این طور ریخته شده است که جوابها فقط در مجله منتشر شوند.
      اما سوالات و اسامی برندگان و پاسخ های دریافت شده در وب سایت قابل نمایش هستند.
      🙂

  10. سلام ،
    غذای بیفتک درست بود یا نه ؟
    من که بیفتک زدم.
    راستی مجله همشهری بچه ها تو شیراز نیومده!
    راستی شغل ها راهنمایی می خواد همش نون هست و الف.
    کلمه ی نون هم می تونه کمک کنه چون یکی رو به دست اوردم.

    • سلام. 🙂
      چون جوابها توی سایت منتشر شده دیگه میشه اینجا جواب مسابقه ۴ رو گفت: بیفتک، ته چین، الویه

      اگه مجله به دستتون دیر رسید از طریق سایت هم می تونین سوالات مسابقه رو ببینین. الآن سوالات مسابقات تا ۶ هست. هفته دیگه تا ۸ توی سایت قرار می گیره.

      برای شغل ها هیچ راهنمایی نمی تونم بگنم بهتون. ممنوعه. از دوستان و اقوام کمک بگیرین.
      🙂

  11. سلام.مگه مسابقات ۱و۲ وهمچنان ۳و۴نباید مجموعا ۲۰ برنده داشته باشه؟؟؟؟الان من تو سایت اسم ۲۰ نفر برنده رو نمیبینم

    • سلام. 🙂
      نه دیگه از اولش هم گفته بودیم هر ماهی ۱۰ برنده اعلام می کنیم.
      چون مجله دو هفته نامه ست هر یکشماره درمیان از این به بعد ۱۰ برنده اعلام می کنیم.
      🙂

  12. سلام. خیلی خوشحالم که اسمم تو برنده ها بود 🙂
    فقط یه سوال برنده ها چه جوری انتخاب میشن؟؟

  13. باسلام خدمت آقاى رنجبر
    من با اینکه همه کلمات رو درست و در زمان معین و تمام موارد خواسته شده نوشتم برنده نشدم و حتى اسمم هم نیست… من از اول مجه رو میخونم… خداحافظ

  14. سلام آقای رنجبر منالان جواب مسابقه ۵ رو فرستادم اما اسامی برندگان رو ندیدم خیلی دوست دارم برنده شم….. لطفا هرچه زودتر اسم بچه هارو چاپ کنید

    • سلام. 🙂
      توی مجله ی جدیدی که هفته ی دیگه منتشر میشه اسامی ۱۰ نفر برنده که در مسابقات ۱ تا ۴ جایزه بردن چاپ میشه.
      این اسامی در صفحه مخصوص برندگان در همین وب سایت هم منتشر میشه.
      اسامی تمام کسانی که پاسخ صحیح دادن هم در وب سایت درج میشه.
      فقط چند روز صبر کنین لطفا
      🙂

  15. میخاستم بدونم اگه جواب بر فرض رنگ ????ی باشه درسته؟ چون کلمه ???? به خاطر تشدیدش ۲ عدد حرف ? میخواد.
    ایا حرف ? تشدید مهمه؟؟؟؟؟
    سوال ۲: میشه اگه جواب مسابقه ۵ رو اشتباه فرستادیم تو اون ۱۴ روز دوباره درستشو فرستاد؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام. 🙂
      اون کلمه ای که گفتین به هر حال با ۵حرف نوشته میشه. تشدید داشتنش مهم نیست. پس جوابتون می تونه صحیح باشه

      بله اگر پاسخی رو اشتباه بفرستین و در حالی که هنوز مهلت پاسخدهی تموم نشده پاسخ صحیح رو بفرستین می تونین برنده بشین و پاسخ غلط تون باطل میشه.
      🙂

  16. سلام میشه در حل کردن واژه یاب شماره ۵ کمک کنید من اولین باره این صفحه رو دنبال میکنم ممنون

  17. من تا حالا جواب مسابقه ی یک و دو و سه رو دادم ولی رمز مسابقه ی چهار برام نیومد. چرا؟

    • سلام. 🙂
      اگه شماره تون رو می گفتین شاید می تونستم بیشتر کمک تون کنم.
      ولی به صورت کلی میشه گفت:
      – شاید شما دریافت پیامکهای تبلیغاتی رو ممنوع کرده باشین
      – شاید در پاسخدهی مسابقات ۱ و ۲ و ۳ کلمه ی «واژه بازی» رو در پیامک تون ننوشته باشین.
      – شاید به دلایل مخابراتی اشکالی موقت پیش اومده که پیامک رو دریافت نکردین.
      🙂

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Post comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش جفنگ استفاده می‌کند. درباره چگونگی پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.