kid-6dar6-arm-kدر این اتاق می توانید درباره «کیدوکو۶در۶» با دیگر مخاطبان وب سایت حرف بزنید یا سوالاتتان را از دبیر جشنواره بپرسید. 

نام و نظرتان را در مستطیل های سفید انتهای این صفحه وارد کنید.
 
 
 اگر دوست داشتید می توانید آدرس ایمیل و آدرس وبلاگتان را هم در بخش های مربوطه وارد کنید. آدرس ایمیل شما برای دیگران قابل دیدن نیست اما اگر آدرس وبلاگتان را وارد کنید دیگران می توانند با یک کلیک به وبلاگ شما سر بزنند. 
 
نوشته های شما پس از تایید شدن توسط مدیر سایت، برای دیگران به نمایش درخواهند آمد.
پس لطفا صبور باشید.

۲۸۴ دیدگاه

    • سلام. 🙂
      امتیازتان برای مسابقات ۱تا۴ همان است که فعلا در جدول ثبت شده است. اگر دلیل آن را متوجه نشدید می توانید فایل «کل پیامکهای دریافت شده» را ببینید و اگر با دیدن این فایل هم متوجه دلیل کسر امتیازتان نشدید می توانید شماره تلفن کاملتان را همین جا اعلام کنید تا بنده دلیل کسر امتیازتان را برایتان تشریح کنم.
      🙂

        • سلام. 🙂
          همانطور که با مشاهده فایل های «امتیازات» و «کل پیامکهای دریافت شده» مشخص است:
          پاسخ مسابقه شماره سه از شماره همراه شما به دست ما نرسیده است. بنابراین ۱۰۰ امتیاز این مسابقه را از دست داده اید.
          پاسخ مسابقه ویژه شماره دو را هم سه روز دیرتر از روزی که رمز را دریافت کرده اید فرستادید که باعث شده از ۵۰۰ امتیاز این مسابقه فقط ۳۵۰ امتیاز بگیرید.
          بنابراین شما در مسابقات ۱ تا ۴ جمعا ۹۵۰ امتیاز کسب کرده اید.
          🙂

  1. سلام من رفتم امتیازم رو ببینم اما جز شماره تلفن عددهایی کهرفرستاده بودم و تاریخشان جیزی نبود امتیازم را از کجا بفهمم؟

    • سلام. 🙂
      فعلا نتایج مسابقات ۱ تا ۴ جشنواره تابستانی در فایل های مشخص شده در بخش امتیازات قابل نمایش است.
      در یکی از فایل ها می توانید امتیازتان را ببینید و در یک یاز فایل ها می توانید کل پیامکهایی که برای شرکت در این مسابقات دریافت شده را ببینید.
      شماره تلفن شما در آن فهرست ها به صورت خاصی درج شده است یعنی ۳رقم وسط شماره تان به صفر تبدیل شده است. مثلا اگر شماره شما ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ باشد باید این شماره را در لیست ها جستجو کنید ۰۹۱۲۳۰۰۰۷۸۹
      می توانید از گزینه Find هم برای جستجو کردن شماره تان استفاده کنید.
      اگر با این حال نتوانستید شماره تان را پیدا کنید و مقدار امتیاز تان را بدانید همین جا شماره تلفن کاملتان را بنویسید تا من برایتان جستجو کنم و به شما اطلاع رسانی کنم.
      🙂

        • سلام. 🙂
          همانطور که در فایل «کل پیامکهای دریافت شده» هم مشخص است:
          شما سه پاسخ در طول مدت برگزاری مسابقات ۱ تا ۴ برای ما فرستاده اید اما این پاسخها حتی شبیه به پاسخ های صحیح هم نیست!
          به همین دلیل هیچ امتیازی از مسابقات ۱ تا ۴ دریافت نکرده اید و شماره تان در فهرست فایل امتیازات مسابقات ۱ تا ۴ ثبت نشده است.

          مطمئن هستید که مسابقات «جشنواره تابستانی» را از «مجله همشهری بچه ها» دیده اید و پاسخش را برای ما ارسال کرده اید؟! حدس می زنم مسابقات را از مجله های قبلی یا «دفترچه های جشنواره مسابقات منطقی ایران» اشتباها دیده باشید.
          به هر حال متاسفانه در مسابقات ۱ تا ۴ بدون امتیاز هستید.
          🙂

  2. سلام من تمام سودوکو ها را حل کردم و برایتان فرستادم همشون را چک کردم درست حلشان کرده بودم ولی وقتی رفتم توی سایت فقط ۱۰۰ امتیازداشتم وخیلی ناراحت شدم چرا این قدر امتیازم در برابر دیگران کمتر است

    • سلام. 🙂
      امتیازاتی که در وب سایت اعلام شده فقط تا پایان مسابقه۴ هستش.
      ممکنه امتیازات دیگه ای داشته باشین که هنوز براتون نمایش داده نشده باشه. یکی دو روز دیگه امتیازات مسابقات ۵تا۸ هم اعلام میشه و براتون با پیامک هم ارسال میشه.
      🙂

  3. سلام،خسته نباشید
    من به دلایلی به شماره ای که جواب ها را می فرستادم دسترسی ندارم می خواستم ببینم اگر امکان دارد بقیه مسابقات را با خطی دیگر بفرستم

    • سلام 🙂
      کار ساده ای نیست و خیلی باعث میشخ محاسبات ما به هم بخوره.
      پیشنهاد می کنم شما جوابتون رو برای شخص دیگری که داره از خط استفاده می کنه بفرستین و از ایشون بخواهید که همون جواب رو برای ما بفرستند.
      🙂

      • ببخشید باعث زحمت شدیم ولی راستش سیم کارتی که من با آن پاسخ ها را می فرستادم برای شخص دیگری بود ولی جدیدا سیم کارت خریدم و می خواهم با شماره خودم بفرستم

    • سلام. 🙂
      حتما می دانید که:
      فینال دو جشنواره ی «مسابقات منطقی ایران» و «جشنواره تابستانی کیدوکو» همزمان برگزار می شود. فینالیست های جشنواره اول در رشته کیدوکو۶در۶ تعیین شدند اما فینالیستهای جشنواره ی دوم مشخص نیستند چون رقابت در مرحله پیامکی ادامه دارد.
      برای دیدن فهرست اسامی فینالیستهای «جشنواره مسابقات منطقی ایران» که چند ماه پیش منتشر شده است می توانید از نوار بالای سایت روی «آرشیو رویدادها» کلیک کنید و چند رویداد قبلی را مرور کنید تا به اسامی برسید.
      🙂

    • ممنون از راهنمایی تون.
      به کسانی که فینالیست شده اند چگونه اطلاع می دید که محل برگزاری فینال کجاست؟

    • سلام. 🙂
      برای شرکت کردن در جشنواره تابستانی کیدوکو فقط کافیست اولین پاسخ را بفرستید.
      توصیحات کامل ثبت نام را از نوار ساهرنگ بالای وب سایت از کشوی «جشنواره تابستانی کیدوکو» زیرکشوی «ثبت نام در جشنواره تابستانی کیدوکو» بخوانید.
      🙂

  4. سلام آقای رنجبر
    طاعات و عبادات قبول حق!
    بنده جواب مسابقه دوم را با تلفن همراه پدرم ارسال کردم اما تایید ارسال نیامد
    مسابقات ۱ و ۳ و ۴ رو با تلفن همراه داداشم فرستادم
    شماره پدرم در پیامک های ارسالی دید می شود
    امکانش هست امتیاز مسابقه دوم برای من محاسبه شود؟

    • سلام. 🙂
      همیشه باید با یک خط در مسابقات شرکت کنید. چون ما شرکت کنندگان مان را فقط با شماره تلفن همراهشان می شناسیم. الآن هم با هر خطی که فکر می کنید بیشتر از خط دیگر امتیاز دارد ادامه مسابقات را پاسخ بدهید.
      🙂

  5. رتبه وامتیازات کیدوکوهای مجله همشهری بچه ها ( کیدوکو ۵و۶ که آخرین مسابقه بود ) درسایت گذاشته نمی شود

  6. با سلام
    بعد از تشکر از مجله ی خوبتون سه تا سوال داشتم اولیش اینکه ایا امتیازات برایم بیامک میشه و سوال دوم این که من۲۸مرداد سال۸۲به دنیا اومدم اما میخواهم در مسابقه ی سودوکو نه در نه شرکت کنم ایا میتوانم دو مسابقه را با هم انجام دهم و سوال سوم اینکه. در کیدوکو شماره ی۳و۵مجله را دو روز دیر خریدم ایا کسر امتیاز میشود?با تشکر

    • سلام. 🙂
      ۱) امتیازات مسابقات ۱ تا ۴ برای تمام کسانی که پاسخ صحیح داده باشند و امتیازی داشته باشند طی روزهای آینده پیامک خواهدشد و در صفحه ویژه «رتبه و امتیازها»
      ۲) فینالیست های جشنواره ی سودوکو قبلا مشخص شده اند و مراحل پیامکی این جشنواره قبلا برگزار شده است. اما کودکان در آن زمان می توانستند در مسابقات بزرگترها(سودوکو) هم شرکت کنند.
      ۳) کیدوکوهای عادی که شماره های فرد دارند تا ۱۴ روز کسر امتیاز ندارند. بنابراین دیر خریدن مجله باعث کسر امتیاز از شما نخواهد شد. حتی می توانید پاسخ کیدوکوی عادی را بعد از پاسخ کیدوکوی ویژه(که رمزش یک هفته بعد منتشر می شود) بفرستید و کسر امتیاز نگیرید.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  7. با سلام
    امروز چهارشنبه است و من بازم رمز کیدوکو شماره ۶را نگرفتم فقط برای من اشکالات مجله همشهری بچه ها شماره ۶۷ اومده از کجا پیداشون کنم لطفا این یفعه جواب بدین چون هفته پیش جواب ندادین

    • سلام. 🙂
      کشف رمزها معمولا راس ساعت ۱۷ انجام می شود ولی پیامک اشکالات مجله زودتر ارسال شده است. به هر حال در صورت نگرفتن پیامکهای کشف رمز باید همیشه بخش «جدیدترین رویدادهای جشنواره ها» را ببینید.
      🙂

  8. با سلام
    تعداد افرادی که در مرحله ای که دفترچه مورد استفاده بود چند نفر بود که دوباره تو مجله مسابقه گذاشتین و تعداد فینالیست ها هم کم بود؟

    • سلام. 🙂
      جشنواره مسابقات منطقی ایران ۱۰۰ نفر شرکت کننده داشته که ۶۸ نفر از آنها به فینال رسیدند.
      جشنواره تابستانی کیدوکو هم که به صورت فشرده در دو رشته ۴در۴ و ۶در۶ در حال برگزاری است.
      🙂

    • سلام. 🙂
      اگر منظورتون۳۱ شهریور۸۰ باشه نمی تونین شرکت کنین چون شما در سال تحصیلی قبلی کلاس هفتمی بودین. اما اگر متولد ۳۱شهریور۸۱ و ۸۲ و ۸۳ و ۸۴ و ۸۵ باشین می تونین شرکت کنین.
      🙂

    • سلام. 🙂
      رشته ی شما که کیدوکوی ۶در۶ است. معمولا در فینال های آزمایشی همه در همان رشته خودشان شرکت می کنند. چون این فینال های آزمایشی(که البته مدتی متوقف شده است) امتیازی ندارد و پاسخ های آن هم فقط در همین وب سایت(صرفا برای اطلاع خودتان و دیگران) ثبت می شود و ارزش دیگری غیر از «آمادگی پیدا کردن برای رقابت های سرعتی» و «محک زدن رقیبان» ندارد.
      اما اگر دوست داشته باشید می توانید در رشته کیدوکو۴در۴ یا ناویاب بزرگسال یا سودوکوی بزرگسال هم در این فینال های آزمایشی شرکت کنید.
      🙂

  9. من میخوام بدونم که چه جوری امتیازم معلوم میشه و امروز چهارشنبه است اما پیامک کیدکو ۲مجله همشهری بچه ها شماره ی ۶۶برام نیمده باید از کجا ببینم

    • سلام. 🙂
      رمزها راس ساعت ۵عصر چهارشنبه در همین وب سایت فاش شده!
      بخش «جدیدترین رویدادهای جشنواره ها» در ستون سمت چپ وب سایت را ببینید.
      ضمنا امتیازات حدود ۱۰ روز دیگر در بخش «رتبه و امتیاز شما» در همین وب سایت درج خواهدشد. برای دیدن این بخش از کشوی «همه چیز درباره ی مسابقات جشنواره ها» استفاده کنید و به کشوی رشته مورد نظرتان وارد شوید.

      البته فعلا در این بخش، امتیازات جشنواره قبلی را می بینید.
      🙂

  10. سلام آقای رنجبر خسته نباشید من آدم منطقی هستم و قبول دارم آن همه مسابقه ای که نفرستادم باعث شد نتوانم به جشنواره بیایم ولی امیدوارم در جشنواره تابستانه همشهری بچه ها بتوانم فینالیست شوم
    در ضمن یک سوال داشتم که چرا این قدر امسال از هر رشته تعداد کمی فینالیست گرفتید

    • سلام. 🙂
      طاهاجان مطمئن هستم که آدم منطقی ای هستی. در طول جشنواره های قبلی به قدر کافی شما را می شناسم و به شما تبریک میگم بابت این منطقی بودن.
      ضمنا فکر می کنم اصلی ترین دلیل نرسیدن شما به فینال «جشنواره مسابقات منطقی ایران»، پاسخ مسابقه۲۲ بود که اشتباه تایپ کرده بودی. با اینکه در آخرین لحظات از طریق وب سایت پاسخ را فرستادی بودی اگر بیشتر در تایپ کردنش دقت می کردی شاید الآن فینالیست بودی. امیدوارم با تلاش در «جشنواره تابستانی کیدوکو» بتوانی به سالن فینال راه پیدا کنی.

      تعداد فینالیست ها بر اساس میزان حرفه ای گری و میزان کسب امتیاز است. وقتی تعداد شرکت کنندگان هر ۶رشته حدود ۱۰۰نفر است و ۶۸نفر به فینال رسیدند این تعداد فینالیست ها به نظرم کم نیست. تعداد شرکت کنندگان کم بوده است.
      موفق و پیروز باشی؛
      و حرفه ای
      🙂

  11. من تو این مسابقه تنها فینالیست رشتم تو جشنواره تابستان هم شرکت کردم اگر اونجا هم فینالیست بشم چی کار کنم؟ این بار اومدم واسه مقام اوردن

    • سلام. 🙂
      حالا که اینجا فینالیست شدین دیگه میتونین به صورت تفریحی توی اون جشنواره شرکت کنین. اگه فینالیست بشین هم فرقی نداره چون هر دو رقابت فینال به صورت همزمان در یک سالن برگزار میشه و شما نمی تونین دوتا صندلی داشته باشین.
      موفق باشین در فینال
      🙂

    • سلام. 🙂
      از نوار سیاهرنگ بالای سایت، کشوی «جشنواره تابستانی کیدوکو»، کشوی «ثبت نام در جشنواره تابستانی کیدوکو» رو باز کنین و کامل بخونین. اگر مسابقه ۱ و ۲ رو پاسخ ندادین هنوز می تونین توش شرکت کنین. تا چهارشنبه وقت داره.
      🙂

  12. سلام اقاى رنجبر .. من پىامهاى بچه هارو خوندم خىلى غصه
    خوردم .۲
    مجله جدىدى که گرفتوم شماره ىک ودو …اىنجا بچهها از شمماره بىست ص۰نوشتن ۱۸۰۰ امتىا

    • سلام. 🙂
      نگران نباشین.
      همونطور که در صفحه اول سایت هم گفته شده: دو جشنواره در حال حاضر داره برگزار میشه، یکیش جشنواره مسابقات منطقی ایران هستش که آخرین مسابقه اون هم برگزار شده و یکیش جشنواره تابستانی کیدوکو هستش که تازه شروع شده و سوالاتش توی همون مجله ای هست که شما دارین. مسابقه ۱ و ۲ از جشنواره تابستانی کیدوکو داره الآن برگزار میشه.
      🙂

    • سلام. 🙂
      باید به اندازه ی یک مسابقه دیگه هم صبر کنین تا نتایج مسابقه۲۲ هم مشخص بشه. واقعا از الآن هیچ چیزی در این مورد مشخص نیست و همه چیز به عملکرد شرکت کنندگان در مسابقه ۲۲ بستگی داره.
      🙂

  13. سلام وقت بخیر
    اقای رنجبر دیشب که ما برق نداشتیم و هم چنین پیامک هم به ما نرسید.حالا چه کارکنم؟

    • سلام. 🙂
      بله درست می فرمایین. توی سیستم ما هم نشون میده که پیامک به دستتون نرسیده. قبلا هم ظاهرا سابقه نرسیدن پیامک داشتین. احتمالا مشکل از گوشی یا آنتن دهی منطقه تون باشه.
      ولی با حساسیت بالایی که این مسابقه داشته باید سعی می کردین همونطوری که در «توصیه های قبل از مسابقه» بهتون گفته شده بود از کسی می خواستین بجاتون رمزها رو از توی سایت ببینه و حتی جواب رو براتون در سایت ثبت کنه.
      الآن متاسفانه هیچ کاری نمی تونم براتون انجام بدم جز اینکه آرزو کنم خیلی به قعر جدول نرفته باشین.
      ضمنا با ۱۸۰۰ امتیاز بسیار مهمی که مسابقه ۲۲ داره میشه هنوز هم وضعیت تون رو در جدول بهتر کنین.
      🙂

    • سلام. 🙂
      شما هم که در جشنواره فعلی شرکت کردین می تونین در مسابقات تابستانی هم شرکت کنین. شاید اونجا هم فینالیست شدین و شاید نشدین. اگر در این جشنواره فعلی امتیاز لازم رو نیارین و در اون جشنواره امتیاز بیارین میتونین مجوز ورود به سالن فینال رو بگیرین. پس شرکت کردن در جشنواره تابستانی مفیده.

      فینالیست های اون فینال مشترک از بین کسانی که در این جشنواره یا اون جشنواره امتیاز کافی رو آورده باشن تعیین میشن.
      🙂

    • سلام. 🙂
      این پاسخ چیه و چرا اینقدر دیر اینجا مطرح شده؟ مهلت مسابقه که تموم شده! شما هم که قبلا پاسخ مسابقه رو پیامک کردین؟!
      اگر برای اطمینان از رسیدن پیامکتون هم می خواین در سایت پاسخدهی کنین باید در همون مهلت مسابقه این کارو انجام بدین دوست عزیز.
      🙂

  14. سلام و خسته نباشید
    آیا کسانی که در دوره فشرده تابستانی مسابقه می دهند,در فینال نیز به همراه ما خواهند بود؟
    اگر بله,حق ما که هزینه پرداخت کرده ایم ضایع میشود
    ببخشید مکان فینال کی اطلاع داده میشود؟
    🙂

    • سلام. 🙂
      سوالات مسابقات جشنواره تابستانی فقط در مجله همشهری بچه ها منتشر میشه. ۸مجله باید خریداری بشه که با قیمت فعلی مجله ۸تا۲۵۰۰ تومان میشه همون ۲۰هزارتومان. تازه بهش استرس گیر اومدن مجله و تمام شدنش و کرایه راه و زمان خریدن مجله و اینا رو هم اضافه کنین می بینین این جشنواره جدید خرجش بیشتره که کمتر نیست.
      ضمنا فینالیستهای جشنواره تابستانی به اندازه سهمیه خودشون صندلی اشغال می کنن و فینالیستهای جشنواره قبلی هم به اندازه سهمیه خودشون. نگران نباشین چون برنامه ریزی کردیم که عدالت رعایت بشه.

      مکان فینال فقط به فینالیستها خبر داده میشه. البته اجازه بدین فینالیستها مشخص بشن بعد.
      🙂

        • سلام. 🙂
          اگر منظورتان نتایج جشنواره تابستانی کیدوکو باشد،
          بعد از تمام شدن مسابقه شماره ۱۶ باید کل امتیازات محاسبه شود و آن وقت معلوم خواهدشد که چه کسانی در صدرجدول امتیازات قرار دارند و باید به سالن فینال برسند.
          نتایج «جشنواره مسابقات منطقی ایران» هم که قبلا مشخص شده و فینالیست هایش آماده هتسند تا با فینالیستهای جشنواره تابستانی در ۲۱ شهریورماه فینال را برگزار کنند.
          🙂

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Post comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.