kid4dar4-arm-kدر این اتاق می توانید درباره «کیدوکو۴در۴» با دیگر مخاطبان وب سایت حرف بزنید یا سوالاتتان را از دبیر جشنواره بپرسید. 

نام و نظرتان را در مستطیل های سفید انتهای این صفحه وارد کنید.
 
 
 اگر دوست داشتید می توانید آدرس ایمیل و آدرس وبلاگتان را هم در بخش های مربوطه وارد کنید. آدرس ایمیل شما برای دیگران قابل دیدن نیست اما اگر آدرس وبلاگتان را وارد کنید دیگران می توانند با یک کلیک به وبلاگ شما سر بزنند. 
 
نوشته های شما پس از تایید شدن توسط مدیر سایت، برای دیگران به نمایش درخواهند آمد.
پس لطفا صبور باشید.

۹۳ دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید
    امروز ۵ پیامک جهت فینال برای من رسیده سوال من این است که فقط مدارکی که گفتین برای پسرم کافیه یا خیر؟

  2. سلام میخواستم بدونم چند نفر برای فینال انتخاب میشوند؟ و از کجا بفهمیم شانسمان برای قبول در فینال جقدر است؟ ممنون

    • سلام. 🙂
      تعداد فینالیست ها بعد از اتمام مهلت مسابقه ی ۱۶ اعلام می شود. این تعداد را بر اساس سنجش میزان حرفه ای گری افراد تعیین می کنیم. پس لطفا چند هفته دیگر هم صبر کنید.
      و تا آن موقع سعی کنید از تمام مسابقات حداکثر امتیاز را بگیرید.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  3. سلام
    می شه لطف کنید و تا انتشار مجدد مجله و جدولهای جدید ما را از امتیازهایمان مطلع نمایید؟
    خیلی ممنون

    • سلام. 🙂
      کاملا حق با شماست دوست عزیزم.
      متاسفانه مشکلی در اعلام امتیازات مسابقات ۵تا۸ داشتیم که در حال برطرف شدن است.
      از اینکه شما و دیگر مخاطبان جشنواره تابستانی بیش از حد در انتظار اعلام نتایج باقی مانده اید عذرخواهی می کنم.
      🙂

  4. سلام وقتتون به خیر
    جدول های شماره ۹ و ۱۰ در شماره های ۶۹ و ۷۰ همشهری به صورت تکراری آورده شده اند. آیا لازم است من (۰۹۳۵—-۲۲) که جواب جدول شماره ۹ را فرستاده ام دوباره ارسال کنم یا جوابم به دستتان رسیده است. ضمناً رمز جدول شماره ۱۰ در چهارشنبه این هفته یعنی ۹۳/۵/۱۵ مشخص می شود و یا چون دوباره در همشهری شماره ۷۰ جدولها تکرار شده اند، در تاریخ ۹۳/۵/۲۲ منتظر رمز باشیم ؟

    • سلام. 🙂
      متاسفانه درست می فرمایید و بخش صفحه آرایی مجله همشهری بچه ها مجددا مسابقات ۹ و ۱۰ را در مجله شماره ۷۰ هم منتشر کرده اند.
      برای اینکه مشکلی در روال مسابقات پیش نیاید لازم است تصمیم درستی گرفته شود و به مخاطبان اعلام شود.
      طی روزهای آینده از طریق پیامک و بخش اخبار همین وب سایت، اعلام خواهدشد که درباره مسابقات منتشر شده در مجله ۷۰ چه حرکتی باید انجام دهید.
      سپاس از یادآوری شما
      🙂

  5. سلام.میخواستم بدانم برندگان فینال سالهای گذشته کیدوکوی۴#۴ و ۶#۶ در چه مدت، چندتا کیدوکو. روز فینال حل کردند؟ سوال دیگر اینکه جدول کیدوکوی روز فینال چه سایزی دارد.ریز است. مثل مجله یا درشت؟اعداد را باید روز فینال فارسی بنویسیم یا انگلیسی

    • سلام. 🙂
      بهترین زمان حدودی حل کیدوکوهای ۴در۴ در فینال چهارم ما حدود ۱دقیقه و ۳۰ ثانیه برای حل۶عددکیدوکوی ۴در۴ بوده.
      بهترین زمان حدودی حل کیدوکوهای ۶در۶ در فینال چهارم ما حدود ۲دقیقه و ۴۹ ثانیه برای حل۳عددکیدوکوی ۶در۶ بوده.
      البته نباید به زمانها استناد کرد و باید دید در این سالن فینال جدید حریفان قدرتر هستند یا ضعیف تر.
      🙂

      • سلام از پاسخگویی شما متشکرم.در مورد سایز جدول و فارسی یا انگلیسی نوشتن هم توضیح دهید چون دختر من هنوز کلاس اول هم نرفته و میخواستم بدانم تندنویسی اعداد ۱-۴ را فارسی تمرین کند یا انگلیسی.بسیار متشکرم و موفق باشید

    • سلام. 🙂
      من که شماره همراه شما رو ندارم. ضمنا اگر هم داشتم تا الآن فقط نتایج مسابقات ۱تا۴ مشخص شده. یکی دو روز منتظر باشین که نتایج مسابقات ۵تا۸ هم براتون پیامک بشه و در صفحه «امتیازات» سایت هم جلوی شماره موبایلتون نوشته بشه.
      🙂

  6. سلام انتظار برای دیدن امتیازات با وجود اینکه مطمئنم امتیاز کامل را می گیرم خیلی سخته . چون جدول شماره ۱ و ۲ از من قبول نشده بود ، دوست دارم امتیازاتم را بدانم و با دوستان دیگر مقایسه کنم تا از حضورم در فینال مطمئن شوم. چه زمانی امتیازات را روی سایت می گذارید؟
    امیدوارم موفق باشید.

    • سلام. 🙂
      بله حق با شماست. امتیازات در این جشنواره هر ۴مسابقه یکبار اعلام میشه که باید امتیازات مسابقات ۵تا۸ هفته گذشته اعلام می شد و متاسفانه این اتفاق به تاخیر افتاد. طی یکی دو روز آینده امتیازات مسابقات ۵تا۸ در بخش «امتیازات» وب سایت اعلام میشه و براتون پیامک هم میشه.
      پوزش از تاخیر

      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  7. سلام خیلی دوست دارم سریع امتیازات جدید خود را ببینم . آیا این اتفاق می افتد؟

    • سلام. 🙂
      امتیازات هر چهارهفته یکبار اعلام می شود. تا چند روز دیگر می توانید نتایج مسابقات ۵تا۸ را هم در صفحه مخصوص امتیازات ببینید ولی فعلا نتایج مسابقات ۱تا۴ مشخص است.
      🙂

  8. با سلام. ببخشید میخواستم بگم ناویاب در چه مجله یا روزنامه ای پخش خوهد شد؟ باتشکر.

    • سلام. 🙂
      ناویاب کودک الآن فعلا در هیچ مجله و روزنامه ای درج نمیشه.
      قبلا مجله همشهری بچه ها و روزنامه خراسان ناویاب داشتن اما قعلا از برنامه کاری شون خارج شده.
      شما می تونین به بخش «نمونه های تمرینی ناویاب» از طریق نوار سیاهرنگ بالای وب سایت و کشوی «همه چیز درباره ی مسابقات جشنواره ها» مراجعه کنین.
      🙂

  9. سلام وقتتون به خیر من وقتی به سایت مراجعه کردم و دیدم تنها ۶۰۰ امتیاز دارم خیلی تعجب کردم ولی وقتی دیدم این امتیازها تا سودوکوی شماره ۴ است کمی امیدوار شدم اما من جواب سودوکوهای یک و دو را نیز فرستاده بودم وقتی فایل PDF موجود در سایت را نیز نگاه کردم متوجه شدم پیام های من در تاریخ ۹۲/۳/۱۷ و در ساعت حدود ۱۴:۲۰ به شما رسیده اند . من مطمئنم امتیاز ۶۰۰ برای جدول شماره ۳ و ۴ است؛ در صورتی که اگر پاسخ جدول شماره ۱ و ۲ من نیز پذیرفته شود امتیازم بیشتر خواهد شد. سؤالم این است که آیا آن جواب ها پذیرفته نشده اند؟ چرا؟
    موفق باشید

      • سلام شماره ای که جواب ها را با آن فرستادم ۰۹۳۵—۲ می باشد .
        ممنون که بررسی می کنید.

        • سلام. 🙂
          همانطور که در فایل های بخش امتیازات هم مشخص است و در فایل «کل پیامکهای دریافت شده» می توانید ببینید:
          شما از مسابقات ۳ و ۴ امتیاز کامل گرفتید و جمعا ۶۰۰ امتیاز دارید.
          اما از مسابقات ۱ و ۲ امتیازی ندارید. به این دلیل که مهلت پاسخدهی مسابقات ۱ و ۲ تا ساعت۱۲شب سه شنبه ۱۳خرداد بوده است و تمام پاسخ های شما دیرتر از این موعد به دست ما رسیده است.
          انشاالله از مسابقات آینده امتیاز خواهید گرفت.
          موفق و پیروز باشید؛
          و حرفه ای
          🙂

  10. در کیدوکوی ۶در۶ حروف آ،م هردو ۳ هستند ودر یک ستون قرار دارد اشکال از چیست؟

    • سلام. 🙂
      فکر می کنم شما کیدوکوی ویژه شماره چهار را دارید حل می کنید! در حالی که رمزها برای کیدوکوی ویژه شماره شش(مجله ی شماره ۶۷) هستند.
      لطفا بیشتر دقت کنید.
      🙂

  11. سلام من الان که به سایت مراجعه کردم متوجه شدم عدد ۲ در جدول شماره ۵ از همشهری ۶۷ چاپ نشده در صورتی که قبلا خودم این عدد را به دست آورده بودم و موقع ارسال پیامک آن را نیز بین شماره هایی که خودم کشف کردم، فرستاده ام . آیا باید یک بار دیگر پیامک کنم و این بار آن عدد ۲ را حذف کنم یا همان پیامک قبلی قابل قبول است؟

    • سلام. 🙂
      حتما باید پیامکتان را عوض کنید و دوباره بفرستید. چراکه آن رقم۲ نباید در رشته عددی نوشته شود.
      ضنا کاملا شانسی بوده است که بدون دانستن آن عدد ۲ توانسته اید به جوابی که ما لازم داشتیم برسید. این معما با فرض عوض شدن رقم ۲ می توانست جواب های دیگری هم داشته باشد.
      🙂

  12. سلام امیدوارم تلاشتان پربار باشد
    خیلی دوست دارم بدانم سری جدید مسابقات سودوکو که همراه با دفترچه بوده از چه تاریخی شروع می شود؟
    و چه کسانی برای فینال جشنواره تابستانی دعوت می شوند؟
    ضمنا چه موقع امتیازهای جشنواره تابستانی اعلام می شود؟
    ممنون که به سؤالاتم با حوصله پاسخ می دهید.
    موفق باشید

    • سلام. 🙂
      ۱) مسابقاتی که سوالات آن در دفترچه چاپ شده بود، هزینه ای برای عضویت داشت و سیستم متفاوتی داشت. فعلا مشخص نیست که در دوره های بعدی هم این سیستم دوباره پیاده خواهدشد یا نه.
      ۲) برای فینال جشنواره تابستانی، افرادی انتخاب خواهند شد که بیشترین امتیاز را داشته باشند و در صدر جدول قرار داشته باشند. این امتیازسنجی هر یک ماه یکبار انجام خواهدشد که اولین دوره امتیاز سنجی برای مسابقات ۱ تا۴ جشنواره تابسنانی همین روزها خواهد بود.
      وظیفه ما است که پاسخ صحیح و سریع به شما بدهیم.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  13. سلام.من مجله جدید همشهری بچه ها رو خریدم.جواب جدول شماره ۳ رو هم فرستادم.ولی الانکه رمز جد‌ول شماره ۴ اومده مسافرتم و به مجله دسترسی ندارم.جدول ۴ رو چجوری میتونم تهیه کنم؟

    • سلام. 🙂
      متاسفانه سوالات این جشنواره فقط در خود مجله همشهری بچه ها درج می شود و با روش دیگری نمی توانید به سوالات دسترسی پیدا کنید. فکر کنم باید مجله را با خودتان می بردید یا با یک موبایل از مسابقه ویژه آن عکس می گرفتید.
      متاسفم که طبق قوانین جشنواره، بنده هم نمی توانم سوال مسابقه را در اختیارتان قرار دهم.
      🙂

  14. سلام من هنوز هیچ رمزی برای ارسال پاسخ مسابقه شماره ۲ دریافت نکرده ام . چطوری میتونم ادامه بدم؟

    • سلام. 🙂
      رمزهای مسابقه ویژه شماره ۲، ساعت ۵عصر چهارشنبه ی گذشته برای تمام کسانی که تا آن روز پاسخ شماره۱ را داده بودند ارسال شد. این رمز همزمان در بخش اخبار وب سایت هم قرار گرفت.
      حالا که مهلت پاسخدهی به مسابقه ویژه شماره ۲ تمام شده است و مجله جدید هم منتشر شده است. پس باید مسابقه ۳ را پاسخ بدهید و منتظر دریافت پیامک کشف رمز مسابقه چهارم (که چهارشنبه آینده به دستتان خواهدرسید) باشید. در صورتی که این پیامک را دریافت نکردید، حدود ساعت ۵عصر چهارشنبه آینده به بخش اخبار وب سایت مراجعه کنید تا متن پیامک کشف رمز را ببینید.
      🙂

      • از این که به سؤالم جواب کاملی دادید متشکرم امروز تا ساعت ۵ منتظر می مانم اما خوشحال می شوم که بدانم آیا برای جوابهای قبلی که فرستادم امتیازی را دریافت کرده ام یا نه؟

  15. سلام مجدد
    از این که سریع جواب دادید ممنونم، بالاخره مشخص نشد که جواب جدول ۱ و ۲ ما دریافت شده یا خیر؟

  16. با سلام
    من هم در مسابقه عادی و هم ویژه شرکت کردم، هر دو تا را با شماره ۰۹۳۸—۸۳۳پیامک کردم و هیچ جوابی نگرفتم، می خ.استم ببینم دریافت شده و یا خیر و این که مسابقه بعدی چه موقع می باشد؟

    • سلام. 🙂
      چهارشنبه ۱۴خرداد باید شماره بعدی منتشر می شده که البته فکر کنم بخاطر تعطیلات، شنبه منتشر بشه. در این شماره جدید، کیدوکوهای شماره ۳ و ۴ هم هست که اولیش عادی و دومیش ویژه هست. رمز کیدوکوی ویژه شماره ۴ هم چهارشنبه آینده فاش میشه.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  17. با سلام
    لطفا راهنمایی کنید که از کجا میتوانیم ببینیم که ثبت نام شدیم و امتیازاتمون چقدر است
    ممنون

    • سلام. 🙂
      در «جشنواره تابستانی کیدوکو» به محض اینکه اولین پاسخ را برای ما بفرستید ثبت نامتان به صورت خودکار انجام می شود و رمزهای مسابقات ویژه(مسابقاتی که شماره شان زوج است) را به موقع دریافت خواهید کرد.
      اگر به موقع(قبل از چهارشنبه گذشته) پیامک پاسخ کیدوکوی شماره ۱ را فرستاده باشید، پیامک کشف رمز مسابقه ویژه شماره۲ را چهارشنبه گذشته دریافت کردید.
      با این حال اگر شماره موبایل تان را اعلام کرده بودید برایتان چک می کردم.
      امتیازها هم هر یکماه یکبار از طریق پیامک و در صفحه مخصوص امتیازات کیدوکو اعلام می شود. همانطور که الآن امتیازات «جشنواره مسابقات منطقی ایران» تا مسابقه ۲۱ اعلام شده است.
      🙂

  18. سلام همشهری میگم من ۱۰ سالمه و کلاس چهارمم. ولی نمی تونم کیدوکو ۶در۶ حل کنم . اشکال نداره کیدوکو ۴در۴ حل کنم

    • سلام. 🙂
      اشکال نداره کیدوکو۴در۴ حل کنین ولی اگر در کیدوکوی۴در۴ امتیازتون خوب بشه و فینالیست بشین نمی تونین توی مراسم فینال شرکت کنین.
      پس پیشنهاد می کنم کیدوکوی۴در۴ رو فقط برای تمرین حل کنین. نمونه های تمرینی آنلاین توی همین وب سایت هست.
      یواش یواش با کیدوکوی۶در۶ هم آشناتر میشین و شاید تونستین یکی دو هفته دیگه به همین جشنواره هم برسین و حتی شاید در کیدوکوی۶در۶ فینالیست هم بشین.
      🙂

  19. سلام
    من همین امروز از طریق موبایل به شماره ۰۹—–۱۶ با ارسال پیامک ثبت نام کرده ام ( جواب مسابقه عادی کیدوکوی ۴*۴ شماره ۱ از مجله شماره ۶۵ ) ولی پیامکی دریافت نکرده ام که بعدش باید چکار کنم . برای همین جواب هر دو مسابقه را از این طریق میفرستم . رمزهای مسابقه ویژه شماره ۲ ( همان مجله شماره ۶۵ ) را از سایت شما دریافت کردم .
    جواب مسابقه عادی ( فقط رقم های خودم ) : ———–
    جواب مسابقه ویژه ( فقط رقم های خودم ) : ———-

    • سلام دوست عزیز 🙂
      کنترل کردم پاسخ مسابقه اول تون رسیده. دلیل دریافت نکردن پیامک هم این بوده که دیرتر از ساعت آمارگیری ما پیامک دادین و توی لیست ارسال رمز قرار نگرفتین. هفته آینده توی لیست قرار می گیرین و رمزها رو دریافت می کنین.
      فقط لطف کنین و پاسخ مسابقه دوم را هم از طریق پیامک بفرستید. در جشنواره تابستانی کیدوکو فعلا نمی توانید از طریق وب سایت پاسخ بفرستید.
      🙂

  20. یک سوال داشتم داشتم منظورتان از اینکه مدارک کنترل خواهد شد مدارک همان شناسنامه است؟

    • سلام. 🙂
      طبق اصول برگزاری جشنواره های کیدوکوی قبلی
      فینالیست ها با یک مدرک عکسدار در زمان فینال باید ثابت کنند که خودشان برای شرکت در مسابقه ی حضوری آمده اند.
      چون شناسنامه کودکان عسکدار نیست مدارک دیگری که عکسدار باشند در هنگام ورود به سالن فینال کنترل خواهدشد. مثل دفترچه بیمه، مدارک تحصیلی، کارت های عضویت در کتابخانه و….
      نگران نباشین البته. موقغ فینال دقیقا به همه اعلام می کنیم باید چکار کنن.
      🙂

    • سلام. 🙂
      تعجب می کنم که هنوز دفترچه دریافت نکرده اید!!
      و بیشتر تعجب می کنم از اینکه تا حالا پیگیری نکرده اید.
      به هر حال
      دفترچه شما ۲۱آذر پست پیشتاز شده. با دفتر مجله(خانم جاجرودی یا بابازاده) تماس بگیرید و در صورت نبود دفترچه تان در مجله، با کد رهگیری:
      ۲۰۱۶۱۰۰۰۰۱۱۱۸۹۹۳۹۲۹۲
      با به پست منطقه بروید

    • سلام. 🙂
      مسابقات جشنواره تا اطلاع ثانوی شنبه ها ساعت ۵عصر کشف رمز خواهد شد.
      وقتی ابن روال بخواهد تغییر کند خبرتان می کنیم.
      فعلا تا شنبه بعدی مسابقه ای نداریم.
      🙂

    • سلام. 🙂
      قانون پست پیشتاز که میگه میرسه. ولی چون شهرتون مرکز استان نیست اگه دیرتر رسید جای نگرانی نیست. بازهم سوال مسابقه رو توی سایت درج می کنیم.
      🙂

  21. سلام من در تاریخ ۱۳۹۲/۱۰/۰۷ ثبت نام کردم کی دفترچه برای من می اید

  22. سلام میشه الانم هم ثبت نام کرد یا نه
    اگه میشه چطوری ؟
    لطفا توضیح مختصر بدین
    با تشکر و خسته نباشید

    • سلام. 🙂
      بله میشه ثبت نام انجام داد. به محض اینکه ثبت نام پیامکی تون رو انجام دادین هم می تونین در مسابقه همین هفته هم شرکت کنین که سوالش در بخش اخبار هست.
      شیوه ثبت نام هم در نوار بالایی سایت خودش گزینه مخصوصی داره.
      🙂

  23. سلام من آرشام عابدینی سوالات مسابقه را تا امروز ۹۲/۹/۲۰ دریافت نکردم .

    • سلام. 🙂
      مشکلی در ارسال بعضی دفترچه ها بود که حل شد.
      فردا پنجشنبه حدود ظهر پیامکی به همه کسانی که ثبت نام کردند ارسال میشه که وضعیت دفترچه شون براشون توضیح داده میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Post comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.