در این اتاق می توانید درباره «جشنواره مسابقات منطقی ایران» و هر موضوعی که به این جشنواره مربوط است با دیگر مخاطبان وب سایت حرف بزنید یا سوالاتتان را از دبیر جشنواره بپرسید.
 
نام و نظرتان را در مستطیل های سفید انتهای این صفحه وارد کنید.
اگر دوست داشتید می توانید آدرس ایمیل و آدرس وبلاگتان را هم در بخش های مربوطه وارد کنید.
آدرس ایمیل شما برای دیگران قابل دیدن نیست اما اگر آدرس وبلاگتان را وارد کنید دیگران می توانند با یک کلیک به وبلاگ شما سر بزنند. 
 
نوشته های شما پس از تایید شدن توسط مدیر سایت، برای دیگران به نمایش درخواهند آمد.
پس لطفا صبور باشید.

۶۷۹ دیدگاه

  1. سلام.
    امروز ظهر پیامکی برای من امد که می گفت فورا نام و نام خانوادگی و تاریخ دقیق تولدتان را برای ما پیامک کنید و من همان موقع پیامک کردم.حالا که به سایت سر زدم دیدم که شنبه شب پیامکی برای همه ارسال شده بود که به دست من نرسید.می خواستم بدانم متن پیامک چه بود وباید کارخاصی انجام دهم؟

    • سلام. 🙂
      دقیقا الآن نمیدانم متن کدام پیامک را می گویید اما اطلاعات شما تکمیل است و کارت ورود به جلسه شما صادر خواهد شد.
      بخش اخبار وب سایت را ببینید. نامتان در لیست وجود دارد و مشکلی نیست.
      🙂

  2. سلا م آ قای رنجبر . خسته نباشید . من دیروز کپی شناسنامه رو با یک عکس با پست پیشتاز برای شما فرستادم و کد ۲۰ رقمی رو هم اس ام اس کر دم .(ولی امروز برای من پیامکی امد که نوشته شده بود به دلیل نرسیدن کد از مسابقه حذف شده ام.) یعنی من الان دیگه نمی تونم مسابقه بدم؟

  3. متیازات من در کیدوک ۶در۶کامل بود ولی برای من پیامک فینالیست شدن نیامد.تیاز من تا آخرین مرحله مسابقه کیدوکو ۶در۶، ۲۹۰۰بود و در کیدوکو ۴در۴برای خواهرم هم ۱۹۰۰بود .
    لطفا سریع جواب بدهید. من از دست شما خیلی ناراحتم چون همه مراحل را فرستادم.

    • سلام. 🙂
      اگر امتیازتون بالاتر از ۱۲۰۰ در کیدوکوی ۴در۴ و ۱۵۰۰ در کیدوکوی ۶در۶ باشه حتما فینالیست هستین و شماره موبایلتون رو در انتهای خبر سایت نوشتیم (البته با حذف رقم های وسط).
      پس نگران نباشین

      اما ممکنه شما موبایلتون رو برای دریافت پیامکهای تبلیغاتی ممنوع کرده باشین که در این صورت باید خیلی مراقب باشین چون پیامکهای بعدی ما رو هم دریافت نمی کنین.
      شماره موبایل کاملتون رو بدین تا بگم که دریافت پیامک رو ممنوع کردین یا نه!
      🙂

  4. سلام اقای رنجبر
    من شناسنامه ام نیست!کپی هم ندارم.کپی کارت ملیم رو بفرستم?
    ضمنا نمونه های تمرینی کو که گفتین بیایم رکوردگیری?!

    • سلام. 🙂
      اگر از فینالیست های «جشنواره مسابقات منطقی ایران» هستید و اسم تان در لیست ۶۸ نفره در سایت اعلام شده است می توانید کپی کارت ملی تان را هم بفرستید.
      ضمنا برای تمام چهار رشته ی «کیدوکو۴در۴» و «کیدوکو۶در۶» و «ناویاب بزرگسال» و «سودوکو بزرگسال» در این وب سایت نمونه تمرینی هست. کاش رشته یا نامتان را می گفتید تا بهتر راهنمایی شوید.
      اما برای دیدن صفحات نمونه های تمرینی (که برخی از آنها را اتفاقا آنلاین هم می توانید حل کنید) کافیست از نوار سیاهرنگ بالای وب سایت به کشوی «همه چیز درباره مسابقات جشنواره ها» رجوع کنید و در کشوی رشته خودتان روی زیرکشوی «نمونه های تمرینی» کلیک کنید.
      🙂

  5. سلام آقای رنجب
    کسانی که فینالیست شده اند باید برای شرکت کردن در مسابقه مدارک به همراه بیاورند؟؟؟؟؟؟

    • سلام. 🙂
      فینالیست ها قبل از شرکت کردن در فینال باید حتما «ثبت نام» کنند. این ثبت نام روال خاصی دارد.
      اگر در جشنواره تابستانی کیدوکو هستید منتظر بمانید تا با پیامک خبرتان کنیم و شیوه ی «ثبت نام» را بگوییم. در این مدت هم مدام بخش اخبار وب سایت را بخوانید.
      اما اگر در «جشنواره مسابقات منطقی ایران» نامتان در فهرست فینالیست های مطرح شده هست، پیامکهایی دریافت کرده اید که «شیوه ثبت نام» را تذکر داده است.
      پس از انجام مراحل «ثبت نام»، کارت ورود به جلسه برای فینالیست ها صادر خواهدشد.
      قینالیست ها در روز فینال فقط باید یک مدرک عکسدار(حتی کارت کتابخانه یا دفترچه بیمه) داشته باشند که بتوانند کارتشان را دریافت کنند و به سالن وارد شوند.
      🙂

  6. سلام آقای رنجبر
    اسامی فینالیست ها چگونه منتشر میشود و از کجا متوجه شویم که فینالیست هستیم یا نه .
    جایزه های فینالیست ها چه چیز است؟؟

    • سلام. 🙂
      همانطور که در بخش اخبار سایت هم گفته شده است، فینالیست های جشنواره تابستانی کیدوکو جمعه همین هفته اعلام می شوند.
      جایزه تمام فینالیست ها حدود ۵۰هزار تومان (احتمالا غیرنقدی) است و جایزه نفرات برتر تا حدود ۴۰۰هزارتومان(احتمالا نقدی) است.
      🙂

        • سلام. 🙂
          تجربه برگزاری ۷مسابقه منطقی ذدر ایران، نشان داده که فینالیست های جشنواره مسابقات منطقی ایران هرگز برای پول به این رقابت ها نیامده اند.
          اما این شرایط از ابتدا هم حدودا مشخص بوده و به نظر خیلی از فینالیست ها صرفا شرکت کردن در این رقابت باارزش است.
          به هر حال شما مختارید هر طور صلاح می دانید عمل کنید و در صورتی که مایل به حضور نیستید پیامک «انصراف از حضور در فینال» بدهید تا جا برای دیگر رقبا باز شود.
          موفق و پیروز باشید؛
          و حرفه ای
          🙂

    • سلام. 🙂
      فینالیست ها بعد از اعلام نتایج مسابقه ۱۶ انتخاب خواهند شد. هنوز نتایج جشنواره تابستانی تا آخر مسابقه ۱۲ اعلام شده و ۴مسابقه ی دیگر باید امتیازش اعلام شود. آخرین مسابقه هم که اصلا هنوز کشف رمز نشده است و ۵۰۰ امتیاز شیرین را می توانید همین امروز کسب کنید.
      همانطور که در بخش اخبار سایت گفته شد است، نتایج نهایی جشنواره تابستانی کیدوکو جمعه همین هفته اعلام می شود. جمعه متوجه می شوید که فینالیست شده اید یا نه.
      🙂

  7. سلام جناب رنجبر

    پیشاپیش عذر می خوام بابت ایجاد استثناء در مسابقه! ولی می خواستم بپرسم اگه اومدن به اون مقصد برامون راحت تر از رفتن به دفتر پست باشه، امکانش هست که مدارک رو حضوری تحویل بدیم؟ یا به خاطر برنامه ریزی هاتون و ساختار یکپارچه داشتن کارها بهتره که حتما پست کنیم؟

    با تشکر

    • سلام. 🙂
      پیشنهاد می کنم که حتی اگر در کوچه ی محل اعلام شده هم هستید بازهم از پست پیشتاز استفاده کنید.
      دلیلش هم اینه که اجازه ورود به طبقه مورد نظر به کسی داده نمیشه و بنابراین پاکت هایی که خارج از این روال برسه به احتمال زیاد سر از جای دیگری غیر از مقصد مورد نظر در میاره و این باعث دردسر برای خودتون میشه.
      ممنونم از اینکه قوانین ما رو تحمل می کنین.
      🙂

    • سلام. 🙂
      جمعه که نتایج مسابقات تا آخر۱۶ اعلام شود، شماره هایی که فینالیست شده اند هم مشخص می شود.
      البته ما به فینالیستها پیامک تبریک هم می فرستیمو شیوه ثبت نام و دریافت کارت را به آنها خواهیم گفت.
      وب سایت هم از جمعه به بعد اخبار مهمی خواهد داشت که خواندنی است.
      🙂

    • سلام. 🙂
      متاسفانه به دلیل مشکلاتی که داشتیم فقط نتایج تا آخر مسابقه چهارم درج شده است. اگر در مسابقات ۱ تا ۴ امتیازی داشته باشید می توانید ببینید. اگر مشکلی در مشاهده امتیازتان دارید همین جا شماره کامل تان را اعلام کنید تا بنده برایتان کنترل کنم.
      اما نتایج مسابقات ۵تا۱۲ سه شنبه و نتایج مسابقات ۱۳تا۱۶ جمعه اعلام می شود.
      🙂

    • سلام. 🙂
      بعد از اعلام نتایج مسابقه آخر (که همین جمعه خواهد بود)، فینالیست ها را هم اعلام خواهیم کرد. مکان سالن فینال را هم فقط به فینالیست ها از طریق پیامک اعلام می کنیم.
      🙂

  8. سلام من چندتا مسابقه رو با یه شماره ایی فرستادم و امتیاز هم گرفتم ولی سیم کارتم سوخت و مجمور شدم با شماره ی دیگری در مسابقه شرکت کنم و سوالم اینکه میشه با گفتن دو تا شماره امتیاز هامو باهم جمع کنید؟

  9. با سلام ·وقتی زمان مسابقه بشه شما خودتون آدرس رو به ما میگین . با تشکر . لطفا جواب بدهید · 🙂

  10. سلام اقای رنجبر قبل از این که این دوره شروع بشه من از طریق پیامک سوالاتی کردم . که شما به یکی سوالات جواب دادید که قهرمانان دوره قبل در دوره جدید حضور دارند و نیازی به ثبت نام نیست . حالا که شما در پاسخ به خانم بهار گفتید : بهتر دیدیم که قهرمانان دوره های قبلی رو دعوت نکنیم تا حقی از کسی ضایع نشه.
    حالا من باید چگونه در این دوره باشم و مسابقه بدهم ؟
    لطفا پاسخ دهید .

    • سلام. 🙂
      بله درست می فرمایین. قبل از اینکه این دوره شروع بشه ما خبر نداشتیم که تعداد شرکت کنندگان مون چقدر هستش. پیش بینی می کردیم که تعداد بیشتری شرکت کنند ولی متاسفانه اینطور نشد. فعلا با این تعداد شرکت کنندگان صلاح نیست که قهرمانان دوره قبلی بدون شرکت در مرحله پیامکی بتوانند در فینال حاضر شوند.

      اگر سن تان با قوانین سنی کیدوکو ۴در۴ یا ۶در۶ همخوانی دارد پیشنهاد می کنم از همین الآن در مسابقات جشنواره تابستانی شرکت کنید و سعی کنید حداکثر امتیاز را کسب کنید. با این شرای طانشاالله شما هم فینالیست خواهید بود.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

    • سلام. 🙂
      چون تعداد فینالیستهای هر رشته کم هستش و ضمنا رشته های بزرگسالان هم در این فینال داریم
      بهتر دیدیم که قهرمانان دوره های قبلی رو دعوت نکنیم تا حقی از کسی ضایع نشه.
      🙂

    • سلام. 🙂
      دوست عزیز ظاهرا سوء تفاهمی برای شما پیش آمده است که لازم است موضوع را روشن کنم.
      همانطور که در بخش پیامهای این وب سایت تذکر داده شده است: «پیامهای شما پس از تایید منتشر خواهند شد» و بنده هم به دلیل مجلس عزاداری یکی از اقوام فقط چند ساعت دیرتر از زمانی که پیامتان را درج کردید آنها را تایید کردم که البته این تایید تاخیرآمیز شامل تمام پیامها بوده و نه صرفا پیام شما.
      امیدوارم دلگیر نباشید.
      ضمنا بابت اطلاع رسانی موثر شما درباره اتفاقات سایت سودوکوکاپ ممنونم.
      🙂

  11. سلام به همه دوستداران سودوکو.
    امروز در سایت سودوکوکاپ سودوکوی دیزاین شده توسط یکی از دوستان ایرانی در لیگ روزانه در قسمت واریانت برای بازی گذاشته شده است. همه کسانی که علاقه مند هستند میتوانند در این بازی شرکت کنند. موفق باشید.

  12. بالاخره شما روز فینال را اعلام کردید. ولی روز فینال روزنامه ایران همچنان در ابهامه. نه روزنامه چیزی مینویسه نه سایتشان. انگار بیماری به هر دو نفوذ کرده که هیچ کدام حرفی نمیزنند!!!! آیا از این بازیکنان شما کسی هم هست که در جشنواره روزنامه ایران هم شرکت کرده باشه؟ میخواهیم بدونیم که بالاخره کی برنده شده یا برنده میشه؟ آخه اینم اهمیتی داره که همه سکوت کردید!

    • سلام. 🙂
      من قبلا هم خدمت یک دوست عزیزی اینجا عرض کرده بودم که سوالشون مثل سوال شما بود. بازم عرض می کنم:
      جناب «مهیار اسدی» که دبیر جشنواره سودوکوی روزنامه ایران هستند فقط در ابتدای این جشنواره از بنده به عنوان «مشاور» در یک جلسه کمک گرفتند. قبلا از از ایشان درباره جشنواره روزنامه ایران سوال کردم و پاسخم را نگرفته ام. فکر می کنم در چنین مواردی باید موضوع را از روزنامه ایران جویا شوید و به صورت تلفنی اعنراضتان را اعلام کنید و بابت این کوتاهی در رسیدگی به امور جشنواره از خود روزنامه پاسخدهی طلب کنید.
      🙂

  13. سلام، یه خسته نباشید درست و حسابی گرمبه مجله ی خوبم.
    چرا وقتی اس ام اس می دید امتیاز هاتوندرست معلوم نیست؟

    مجله ی خوب منی / دوست عزیز منی!

    • سلام. 🙂
      منظورتون رو درست متوجه نشدم ولی اگر منتظر نتایج مسابقات ۱تا۴ جشنواره تابستانی کیدوکو هستید بزودی در بخش «رتبه و امتیازها» در همین وب سایت اعلام میشه و پیامک هم میشه.
      🙂

    • سلام. 🙂
      کیدوکو همون سودوکوی کودکان هستش. ابعاد و درجه سختی اون با سودوکو فرق داره و در سه مدل ۴در۴ و ۶در۶ و ۸در۸ می تونه وجود داشته باشه. جهت اطلاعات بیشتر درباره ی تمام این موارد باید کشوهای مختلف در کشوی «همه چیز درباره مسابقات جشنواره ها» را در نوارسیاهرنگ بالای وب سایت ببینین.
      🙂

  14. پس به شهرمون خوش اومدین!:)
    یاد اون دیدار گذریابیست ها با شما افتادم. یادش خوش. کمبود امکانات تو شهرمون یادتونه؟!
    گذریاب هم جذاب بود. ولی حیف که …

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Post comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.