sud-bozorg-arm-kدر این اتاق می توانید درباره «سودوکو بزرگسال» با دیگر مخاطبان وب سایت حرف بزنید یا سوالاتتان را از دبیر جشنواره بپرسید. 

نام و نظرتان را در مستطیل های سفید انتهای این صفحه وارد کنید.
 
 
 اگر دوست داشتید می توانید آدرس ایمیل و آدرس وبلاگتان را هم در بخش های مربوطه وارد کنید. آدرس ایمیل شما برای دیگران قابل دیدن نیست اما اگر آدرس وبلاگتان را وارد کنید دیگران می توانند با یک کلیک به وبلاگ شما سر بزنند. 
 
نوشته های شما پس از تایید شدن توسط مدیر سایت، برای دیگران به نمایش درخواهند آمد.
پس لطفا صبور باشید.

۹۰ دیدگاه

  1. سلام. حالا که نمیتوانید تاریخ مسابقه را عوض کنید، حداقل کاری که میتوانید بکنید اینه که تایم مسابقه را افزایش دهید. یا دیرتر شروع کنید. مثلاٌ ۱۰ الی ۱۵ یا ۹ الی ۱۶ . حتماٌ میتوانید اینکار را بکنید. با این لطف سوسن جون و سایر دوستانی که با دلایل مشابه مثل ایشان هم بتوانند در مسابقه شرکت کنند.
    تمام تلاشتان را بکنید تا سایر دست اندرکاران نیز با افزایش زمان موافقت خود را اعلام نمایند.
    با تشکر
    مهربان

    • سلام. 🙂
      برگزاری مسابقات حساسی چون «فینال جشنواره های منطقی» با آزمون های دیگری که احتمالا این مسابقه را با آنها مقایسه کرده اید فرق بسیار دارد.
      روال این مسابقات در تاریخچه ی جشنوراه های قبلی مشخص است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به گزارش های تصویری که لینک آنها در صفحه اول سایت موجود است سری بزنید.

      لذا متاسفانه نمی توان این قینال مهم را کمی سریعتر یا کمی تندتر برگزار کرد. ضمنا تمام شرکت کنندگان باید از ابتدای مراسم تا انتهای آن در سالن حضور داشته باشند.
      🙂

  2. سلام. نمی دانم خبر دارید یا نه سازمان سنجش کنکور دکترای پردیس‌های خودگردان دانشگاهها را دقیقا ۲۱ شهریور اعلام کرده. شما بودید از کدامیک صرف نظر میکردید؟ کنکور دکترا یا فینال سودوکو….. یه راهی برایم پیدا کنید که مجبور به صرف نظر از هیچکدام نشوم. اگر ممکنه زود به من جواب بدهید چون مهلت ثبت نام کنکور آن تا ۲۲ تیر است.
    سپاسگزارم

    • سلام. 🙂
      ما برای ۲۱ شهریور برنامه ریزی درازمدتی داشتیم و با توجه به فاکتورهای متعددی مثل: موقعیت ماه رمضان، تعطیلات تابستانی، جمعه بودن فینال برای راحت بودن غیرتهرانی ها و… به این تاریخ رسیدیم. احتمال عوض شدن تاریخ فینال بسیار بسیار اندک خواهد بود و آن احتمال ضعیف هم در صورت اتفاقات غیرمترقبه ممکن خواهدشد. فکر کنم باید خودتون تصمیم گیری کنین. فینال ما صبح برگزار میشه. آزمون دکترا هم صبح هستش؟
      خیلی متاسف شدم بابت شنیدن این خبر

  3. سلام به همه دوستداران به سودوکو.
    امروز در سایت سودوکوکاپ سودوکوی دیزاین شده یکی از دوستان ایرانی در لیگ روزانه در قسمت واریانت برای بازی گذاشته شده است. همه کسانی که علاقه مند هستند میتوانند در این بازی شرکت کنند. موفق باشید.

  4. سلام به دوستان سودوکیی
    لطفأ اگه تشریف آوردین یه سری هم برین تو اتاق گفتوگوی عمومی بزنید ….. بروبچ ناویابی شدیدأ دارند کری میخونند ….و با این وضعی که من دیدم ۲ روز دیگه آقای رنجبر جوایزو بینشون قسمت میکندو میره!!!
    البته من میدونم شومام مث من دنباله مقامو جایزه نیستین ولی لطفأ بیاند از حق مسلم سودوکویی ها دفاع کنید….
    به امید دیدار در سالن فینال

  5. با عرض سلام و خسته نباشید
    جناب اقای رنجبر رمز اخرین مسابقه دیشب ساعت ۲۳:۱۷ پس از اتمام وقت مسابقه به گوشی من ارسال گردیده است البته من تا حدود ساعت ۲۱ صبر کردم بعد از یکی دوستان سوال کردم گفتند رمز رسیده و برای من فرستادند ومن پس از حل جدول پاسخ را در ساعت ۲۱:۴۰ ارسال کردم لطفا موضوع را بررسی و برای من علت ان را تو ضییح بدین ضمنا اگر از من امتیاز کسر شود کمال بی انصافی است . باتشکر سید مهدی هاشمی

    • سلام. 🙂
      بارها و بارها بر حساسیت مسابقات تاکیده شده است و درباره این مسابقات آخر هم با پیامکهای متوالی و درج اخبار و توصیه ها در وب سایت، تذکراتی داده شده است که در صورت بروز مشکلات مخابراتی(چه برای «دریافت رمز» و چه برای «ارسال پاسخ» ) باید از سایت استفاده کنید.

      با اینکه به عنوان یک دوست، اطمینان دارم که ادعای شما ۱۰۰٪ صحت دارد اما
      قبول کنید که به عنوان یک داور، در این شرایط اصلا نمی توانیم از راه دور قضاوت کنیم که: پیامکی که دیر رسیده یا اصلا نرسیده به دلیل «اشکال مخابراتی» بوده یا «سهل انگاری» و «ناتوانی مخاطب در حل معما». به همین دلیل هم این همه تاکید شده بود که حتما به عنوان یک اقدام پوششی از وب سایت استفاده کنید(چه برای دیدن رمزها و چه برای ارسال پاسخ ها).

      شما هم مثل جناب حسینی نیا تا آخر مسابقه۲۱ در اولویت۱ بوده اید و فکر نمی کنم این کسر امتیاز باعث جاماندن شما از فینال شود.
      البته برخلاف نظر شما تاکید می کنم که این کسر امتیاز که کاملا بر اساس قوانین اعلام شده ی جشنواره بوده است کمال انصاف است.
      به امید دیدار شما دوست عزیز در فینال
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

      • با سلام
        جناب اقای رنجبر همانطور که شما میگین اطمینان ندارید منهم اطمینان ندارم سیستم شما رمز را بموقع فرستاده باشد و من تاییدیه زمان ارسال رمز را دارم ضمنا در صورتیکه با این کسر امتیاز به فینال نرسم برای خودم متاسف خواهم شد که این چند سال توی مسابقات شما شرکت کردم و دیگه هیچوقت نه خودم نه کسانی که با تبلیغ من تاکنون در این مسابقات شرکت کرده اند دیگه شرکت نمیکنیم ضمنا شما رمز هفته قبل را ساعت ۸:۳۰ فرستادین احتمالا این دفعه هم سیستم شما اشتباه کرده و ممنون از اینکه براتون اهمیت نداره امیدوارم شما هم موفق باشید.

        • سلام. 🙂

          ۱)
          بنده که عرض کردم به عنوان یک دوست، به صحت گفتار شما اطمینان دارم اما به عنوان یک داور نباید اطمینان داشته باشم. آیا صحیح است که به مستندات و قوانین عمل نکنیم و با گفتارها و ادعاها در چنین رقابت مهمی که ۲۲هفته طول کشیده است قضاوت کنیم؟! آیا با پذیرفتن یک ادعا از راه دور، بقیه شرکت کنندگان این بی قانونی را از دبیر جشنواره خواهند پذیرفت؟!
          در این جشنواره بچه های ۷ساله هم دارند مثل شما و با همین قوانین شرکت می کنند. از آنها هم بابت ۱دقیقه تاخیر به اندازه ی شما امتیاز کسر شده است. پس لطف کنید و قبل از تمام حرفها به قوانین جشنواره ای که در آن شرکت کردید احترام بگذارید. شما که به اینترنت دسترسی دارید چرا راس ساعت۲۰ با دریافت نکردن پیامک، به سایت مراجعه نکردید تا با یک کلیک رمز را دریافت کنید؟! این درحالی است که پیامک یادآوری هم عصر همان روز در ساعت ۱۵:۲۱:۵۶ برای همه ارسال شده بود. حتی به کسانی که به اینترنت هم دسترسی نداشتند تاکید شده بود که توسط یکی از بستگان و آشنایان رمز را ببینند و حتی پاسخ را هم برای اطمینان از اشکالات مخابراتی از طریق سایت هم وارد کنند. تمام این موارد هم در دفترچه ای که در دست شماست توضیح داده شده است. پیشنهاد می کنم مجددا صفحه آخر(جلد) و صفحه ماقبل آن را بخوانید.
          قبول کنید که با تمام اهتمامی که به کسب حداکثر امتیاز تا آخر مسابقه۲۱ داشتید، این کسر امتیاز دلیلی جز کم توجهی شما به زمان مسابقه و قوانین آن نداشته است. و البته بنده هنوز هم متعجب از بابت آن همه پیگیری و جدیت در ۲۱مسابقه و این تاخیر در مسابقه۲۲ هستم. وگرنه اشکالات مخابراتی که بر کسی پوشیده نیست و امثال این اشکالات بارها در همین جشنواره و جشنواره های قبلی که بنده دبیر آنها بوده ام وجود داشته است و کاری هم از دست ما بابت اصلاح آنها بر نمی آید.

          ۲)
          در مسابقه ۲۱ برای تمام شرکت کنندگان سودوکو و ناویاب بزرگسال و ناویاب کودک و کیدوکو۸در۸ رمزها دیر ارسال شده بود که با حساسیتی که بنده در برابر این اختلال داشتم، مهلت پاسخدهی تمدید شد. اما در مورد این مسابقه اشکال کلی وجود نداشته و بیش از ۹۰درصد شرکت کنندگان رمزها را در ساعت ۱۹:۵۵ دریافت کرده اند. موارد معدود دریافت نشدن پیامک هم همیشه می تواند به دلیل اشکلاات مخابراتی منطقه ای و اشکالات خط و گوشی باشد که طبیعی است و برایش راهکار در قوانین این جشنواره تنظیم شده است.
          ضمنا اگر شما به ما اعتماد نداشته باشید که اساسا شرکت کردن تان در این جشنواره زیر سوال است. چراکه واضح و مبرهن است که قصد و عمدی برای جلوانداختن یا عقب انداختن کسی در این رقابت ها نیست و با شرایط و مقرراتی که رمزها برای همه ارسال می شود و همزمان در وب سایت هم قرارداده می شود و کل پیامکهای دریافت شده هم نمایش داده می شود، غیرسلامت بودن این مسابقات تقریبا غیرممکن است. اضافه بر این، «سلامت فضای مسابقه» یکی از حسن های تمام جشنواره های قبلی بوده است که بنده دبیر آنها بوده ام. شما هم قطعا بر اساس این «اعتماد به سلامت مسابقه» در این جشنواره شرکت کرده اید و حتی برای اولین بار بابتش هزینه پرداخت کرده اید. بنابراین بنده تصور می کنم از عصبانیت این حرف را زده باشید و وقتی عصبانیت تان از بین برود نظرتان را اصلاح کنید.

          ۳)
          همانطور که قبلا هم عرض کردم با فرض صحیح بودن پاسختان که در ساعت ۲۱:۴۲:۰۹ دریافت شده است کاملا بعید می دانم که از فینال حذف شوید چراکه امتیازات درخشان شما در گذشته جبران کننده چنین روزهایی خواهد بود و در جدول امتیازات کماکان در بین شرکت کنندگان پرامتیاز خواهید بود. پس کمی صبر کنید و انشاالله فردا که نتایج مشخص شد با لبخندی بر لب نظرتان را اعلام کنید.
          🙂

  6. جناب آقای رنجبر

    با درود

    باتوجه به حساسیت آخرین جدول سودوکو به ویژه برای کسانی که در اولویت ۱ بوده اند دیشب رمز جدول پایانی در ساعت ۲۲:۲۰ به دست بنده رسید و بنده پاسخ مسابقه را با تاخیر ده دقیقه در ساعت نخست پاسخ دادم خواهشمنداست جهت جلوگیری از بین رفتن حق بررسی لازم صورت پذیرد

    • سلام. 🙂
      بارها و بارها بر حساسیت مسابقات تاکیده شده است و درباره این مسابقات آخر هم با پیامکهای متوالی و درج اخبار و توصیه ها در وب سایت، تذکراتی داده شده است که در صورت بروز مشکلات مخابراتی(چه برای «دریافت رمز» و چه برای «ارسال پاسخ» ) باید از سایت استفاده کنید.

      با اینکه به عنوان یک دوست، اطمینان دارم که ادعای شما ۱۰۰٪ صحت دارد اما
      قبول کنید که به عنوان یک داور، در این شرایط اصلا نمی توانیم از راه دور قضاوت کنیم که: پیامکی که دیر رسیده یا اصلا نرسیده به دلیل «اشکال مخابراتی» بوده یا «سهل انگاری» و «ناتوانی مخاطب در حل معما». به همین دلیل هم این همه تاکید شده بود که حتما به عنوان یک اقدام پوششی از وب سایت استفاده کنید(چه برای دیدن رمزها و چه برای ارسال پاسخ ها).

      امتیاز شما را کنترل کردم و جالب است که تا آخر مسابقه۲۱ شما جزو ۹نفری بودید که در اولویت۱ قرار داشتید و هیچ امتیازی را در این سلسله مسابقات از دست نداده اید! با توجه به این موضوع، با فرض دیر رسیدن پاسخ صحیح تان، اگرچه سقوط سختی در مسابقه آخر خواهید داشت اما فکر نمی کنم از فینال جا بمانید. به هر حال همه چیز تا روز سه شنبه مشخص خواهد شد. و بنده شخصا برای شما که یکی از مسن ترین شرکت کنندگان این دوره هستید آرزوی حضور در فینال را دارم که قطعا مایه اعتبار این جشنواره هستید.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

    • سلام مجدد 🙂
      برام جالبه که شما در ساعت ۲۱:۱۶ شنبه از طریق وب سایت پاسخ معما رو برامون فرستادین!
      و این معما برام وجود داره که چرا راس ساعت۲۰ به وب سایت مراجعه نکردین تا رمزها رو ببینین؟!
      🙂

  7. بازم سلام
    اگه جدول سودوکویی حل بشه و اعداد هم درست در خانه ی ۳*۳ و ۹*۹ چیده شده باشند و این جدول ۲ جواب داشته باشه مشکل کوجاست؟؟
    جدول مشکل داره؟ یا ایکه این جدول استثناست؟ یا اصلأ این مورد غیر ممکنه !!
    من به جدولایی برخوردم که هرجوری حلش میکنم ۲ جواب داره و درست هم هست!!!!
    یه سوال دیگه هم که کنجکاو شدم بدونم ، اینکه اصلأ از این جداول سودوکوی ۹*۹ چند تا میشه طرح کرد؟

    • سلام. 🙂
      سودوکو فقط و فقط یک جواب منحصر به فرد داره. این یکی از اصول طراحی سودوکو است و متاسفم از اینکه در اون طرح «سودوکوی قرآنی» که ظاهرا در سطوح مختلف این مملکت اجرا شده، با نادانی تمام سودوکوهای چندجوابی توش به مسابقه گذاشته شده و مردم رو دستمایه ی ندانم کاری های مسوولین دانشگاهی کشورمون کرده.
      دفترچه ای که از این مسابقات برام اسکن کرده بودین و فرستاده بودین رو دیدم و نظرم رو هم مفصلا درباره این طرح براتون ایمیل کردم.
      امیدوارم این مملکت به جایی برسه که حداقل در سطوح دانشگاهی مون این مسوولین علمی مون یک کمی عاقلانه تر عمل کنن و از کارهای هوچی گرانه و بی محتوا دست بردارن. برای معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشکده ی قرآن و عترت این دانشگاه جدا اظهار تاسف می کنم.

      از سودوکوی۹در۹ تعداد زیادی میشه طرح کرد. نگران نباشین نمیشه حفظش کرد. تعدادش رو هم میشه به دست آورد اگر واقعا لازم دارین.
      🙂

      • من و همچنین همه ی طرفدارای سودکو واقعأ براشون متأسفیم
        امیدوارم با پیگیری هایی که به کمک شما میکنم این طرح رو اصلاح کنند.

        راستش طریقه ی حساب کردنشو بلد نیستم!!!!!
        چطور میشه حساب کرد که چند حالت میشه!!؟؟
        ۶۵۶۱ حالت یا ۴۱ میلیارد حالت!!!!!!! این اعدادو از محاسبات سامورایی خودم به دست آوردم!!!!
        تعدادشو کنجکاوم بدونم…. میخام ببینم چندتا میشه طرح کرد چندتاش دو جوابه وغلط میشه و ….

  8. سلام
    خداقوت آقای رنجبر
    یه پیغامیو سوالی من شنبه موقع مسابقه ی سودوکو نزدیکای ساعت ۹ فرستادم ولی هنوز جواب داده نشده!
    اصلأ به دستتون رسیده یا نه!!؟
    لطف کنید جوابش بدین
    یه مطلب دیگه هم اینکه سودوکوی قرآنی با سودوکوی اعداد تفاوتی داره؟؟
    طریقه ی ساختن و حل کردنش با سودوکوی اعداد یکی هست یا نه؟؟
    آیا اینکه در آیات قرآنی که در سودوکوی قرآنی آمده حرفی در جدول ۲ بار تکرار بشه درسته ؟؟ مثلأ حرف (و) دو بار استفاده بشه….
    آیا اینکه آخر بار به ۲ جواب در سودوکو برسیم این جدول صحیحه؟

    • سلام. 🙂
      ممنون از اظهار لطفتون.
      سوالتون به این دلیل جواب داده نشد که همراه با پاسخ سودوکو فرستاده بودینش. اگر تایید می کردیم که پاسخ هم دیده میشد در زمان مسابقه. اما الآن جوابش رو تقدیم می کنم:
      برای فرستادن پاسخ سودوکو از طریق سایت کافی بود همونطور که شما عمل کردین، رشته عددی مورد نظرتون رو پس از پیامک کردن، در همین اتاق گفتگوی سودوکو هم تایپ می کردین تا اگر پیامکتون به هر دلیلی نرسید بتونین در مهلت ثبت اعتراض، پاسخ دهی تون رو اثبات کنین.

      بنده اطلاعاتی درباره این نوع سودوکوی قرآنی که فرمودین ندارم. بیشتر درباره ی اون توضیح بدین و بفرمایین کجا دیدین تا بنده هم تحقیق کنم درباره اون.
      🙂

      • بسیار هم خوب
        ممنون از پاسخی که دادین

        در مورد سودوکوی قرآنی هم ، چون بسیار مفصل بود و میخاستم عکس هایی رو براتون به نمایش بزارم، به ایمیلتون فرستادم .
        لطف کنید اگه فرصت کردین مطالعه ش کنید.
        بازم ممنون

        • سلام. 🙂
          بسیار ممنونم که لطف دارین و بنده رو در این زمینه صاحب نظر می دونین.
          درباره سودوکوی قرآنی ایمیل تون رو دریافت کردم. ممننم که زحمت کشیدین و کتاب رو اسکن کردین. مطالعه می کنم و خبر می دم بهتون.
          🙂

  9. سلام به آقای رنجبر خستگی ناپذیر. تکلیف مسابقات شما روشن شد، شما میدونید که مسابقه سودوکوی روزنامه ایران به مسئولیت مهیرا اسدی چه روزی هست؟ وبلاگ ایشان که کلاٌ تعطیله، سایت روزنامه ایران هم غیر فعال است! از شما میخواهیم که تاریخ مسابقه را بپرسید و در اینجا اطلاع رسانی کنید تا بروبچ نقاط دور ایران هم به هر طریق ممکن مطلع شوند. مدتیه که اینترنت بسیار کند عمل میکنه و مخابرات که معلومه! پس بهتره که در همه جاهای ممکن اطلاع رسانی شود تا حق کسی ضایع نشود. مثل دو جشنواره همشهری . تشکر ویژه از پاسخ ویژه تو دوست عزیز.

    • سلام. 🙂
      بنده یک شماره موبایل از ایشون داشتم که الآن سعی کردم باهاش ارتباط برقرار کنم نشد!
      چرا از «آگهی های روزنامه ایران» که برگزار کننده این جشنواره بوده سوال نمی کنین؟! به نظرم اونها هستن که باید جواب بدن.
      🙂

  10. سلام آقای رنجبر
    ان شاءالله که خسته نیستین
    از سودوکوی بزرگسال ۲ هفته دیگه بیشتر نمانده …. بعد این ما چه کنیم!!!!؟؟؟؟؟
    باید تا شهریور صبر کنیم!!!
    خیلیییییییییییییییی دیره ……………
    میشه بازم سودوکو بفرستین هفتگی حل کنیم ، تا شهریور برسه؟
    یک نکته ی دیگه اینکه من تمام مسابقات رو با ذوق شوق فرستادم … به جرأت میتونم بگم ۹۹ درصد شنبه ها بخاطر این جدول ۹*۹ خونه نشین بودم!
    ولی همون طور که قبلأ هم گفتم یکی از مسابقات رو بخاطر اینکه زمان فرستادنش عوض شد و غافلگیر شدم رو از دست دادم …. حال چیطور میشه؟؟!!
    این ۵۰ نفر فینالیست میشند یا نه!!؟؟
    طبق روالی که داریم پیش میریم احتمالأ زمان حل و فرستادن ۲ سودوکوی باقی مانده ۱ ساعته …. من با تمارینی که داشتم میتونم در عرض ۱۵ تا ۲۰ دقیقه این سخت هاشو حل کنم….
    یعنی میشه فینالیست بشم یانه!!؟
    (خیلی حرف زدم !!!!)
    موفق باشین

    • سلام. 🙂
      ممنون. البته خسته نیستیم چون شما رو داریم.
      در این فرصت باقیمانده براتون «فینال های آزمایشی» راه اندازی می کنیم تا هفته به هفته خبره تر بشین. البته خودتون هم می تونین از نمونه های تمرینی آنلایم سایت استفاده کنین و رکوردتون رو با رکورد روزهای قبلی تون مقایسه کنین.

      شما تا پایان مسابقه۱۹ نفر۵۲ جدول هستین و با این وضعیت فعلی فینالیست هستین. اما سعی کنین در همون دو مسابقه باقیمانده هم حداکثر امتیاز رو بگیرین که بالاتر بیایین و خیالتون راحت تر بشه.
      مسابقات ۲۱ و ۲۲ فقط سه ساعت فرصت پاسخدهی دارن که در اون مدت هم هر ساعت تاخیر ۳۳٪ کسر امتیاز داره.
      انشاالله در فینال می بینیمتون.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  11. جناب آقای رنجبر
    با سلام بنده پاسخ مسابقه ۱۶ را قبل از ۹ صبح یکشنبه ارسال نموده ام و Delivery آن نیز بر روی گوشی ثبت شده است اما در فایل شما امتیازی برای من ثبت نشده است. لطفا یک بار پاسخ بنده را کنترل فرمایید

    با سپاس
    فرهاد صدارت
    ۰۹۱—۶۱

    • سلام. 🙂
      همانطور که در فایل «کل پیامکهای دریافت شده برای مسابقه۱۶» هم می توانید مشاهده کنید:
      پاسخ شما در تاریخ و ساعت ۱۳۹۳/۰۱/۳۱ ۰۸:۵۸:۲۸ رسیده است اما چون صحیح نبوده است امتیازی به شما تعلق نگرفته است. شما این پاسخ را ارسال کردید:
      ۷۲۵۴۳۱۶۸۹۸۶۵۷۲۴۶۹۳۷۲۸۷۶۳۵۶۳۸۲۹۴۱۷۹۱۴۵۲۳۱۸۷۹۲۹۲۴۵۴۵۹۷۶۳۱۳۸
      درحالی که این پاسخ صحیح توسط سیستم امتیاز دار شناخته شده است:
      ۷۲۵۴۳۱۶۸۹۸۶۵۷۲۴۶۹۳۷۲۸۷۶۳۵۶۳۸۲۹۴۱۷۹۱۴۵۲۳۱۸۷۹۲۹۱۴۵۴۵۹۷۶۳۱۲۸

      ظاهرا اشتباه شما صرفا در تایپ کردن رشته عددی بوده است. اما در جشنواره مسابقات منطقی ایران قصد داریم دقت مخاطبان را هم بالا ببریم و حساسیت آنها را نسبت به پاسخدهی زیاد کنیم. این حساسیت باید آنقدر بالا باشد که بارها پاسختان را کنترل کنید تا رقمی اشتباه وارد نشود.
      انشاالله در مسابقات بعدی با دقت بیشتر این کسر امتیاز جبران خواهد شد.
      🙂

  12. سلام علیکم جناب آقای رنجبر عزیز امروز پیامی مبنی بر اینکه بهتر است جواب مسابقات را هر کس شخصا پیدا و ارسال نماید برای بنده ارسال شده . میخواستم بپرسم منظور چیه و کیه ؟

    • سلام. 🙂
      مورد خاصی نیست و منظورمان هیچ شخص خاصی نبوده است. این پیامک صرفا یک تذکر بود که به درد تمام شرکت کنندگان این جشنواره می خورد. شکی نیست که در صورتی که شرکت کننده خودش اقدام به پاسخدهی و ارسال پاسخ نکند، در مراسم حضوری فینال ناموفق تر از دیگران خواهد بود و صبر و پیگیری ششماهه اش را بی نتیجه خواهد دید.
      دلیل ارسال این پیامک هم این بود که در برخی موارد با بررسی دقیق تر پاسخهای دریافتی و با توجه به برخی معیارهای موجود به این نتیجه می رسیم که به احتمالی هرچند اندک، برخی از مخاطبان در برخی مسابقات، پاسخهایشان را خودشان تهیه نمی کنند یا حداقل خودشان رشته عددی شان را تایپ نمی کنند و این موضوع را به دیگران محول می کنند. همین «دقت در تایپ کردن پاسخ» و «به موقع ارسال کردن پاسخ» هم به نظر ما مهم است و در سیاست گذاری کلی این جشنواره قصد داریم کاری کنیم که کسانی که «دقیق» ، «حرفه ای» و «پیگیر» هستند به فینال برسند.
      البته که این موضوع ارسال پیامک هیچ نوع جریمه و کسر امتیازی ندارد و صرفا یک تذکر برای حفظ سلامت مسابقه بود.
      🙂

  13. سلام آقای رنجبر
    حالتون خوبه ؟ خداقوت
    من چندتا سوال دارم :
    قسمت سودوکوی بزرگسال کلأ چقدر شرکت کننده داریم؟
    من متأسفانه بخاطر یه بی دقتی مسخره و دقت نکردن در این که زمان پاسخ دهی کلأ ۶ ساعته ۱۰۰۰ امتیاز با ارزشو از دست دادم…..و احتمالأ از بین ۲۴ نفر اول فینالیست ها حذف شده و به جمع رتبه های آخر می پیوندم….میخام ببینم این ۵ مسابقه ی باقی مونده چه تأثیری در برگشت من به صدر فینالیست ها داره؟ چند نفر به دوره ی پایانی و حضوری راه پیدا میکنند؟؟
    ممنون میشم جوابمو بدین

    • سلام. 🙂
      الآن سودوکوی بزرگسال حدود ۳۰ نفر شرکت کننده داره. اگر در مسابقه۱۷ کلا امتیاز نگرفته باشین حتما با از دست دادن ۱۰۰۰ امتیاز به اواسط یا حتی اواخر جدول سقوط می کنین. سیاست برگزاری جشنواره مسابقات منطقی ایران رو طوری طرح ریزی کردیم که کسانی به فینال راه پیدا کنند که هم حرفه ای هستند و هم بادقت و هم بسیار علاقمند و پیگیر و با انگیزه. بنابراین افرادی که به مهلت مسابقات کم دقتی کنند یا در جریان اخبار سایت نباشند و از هیجان مسابقه دور باشند قطعا ضرر خواهند کرد. البته ممکن است بشود اشتباهات را با فعالیت صحیح و حرفه ای در مسابقات بعدی جبران کرد به شرطی که تعداد اشتباهات زیاد نباشد.

      اما ارزش این ۵ مسابقه باقیمونده بسیار بسیار زیاده. مهلت ها در دو مسابقه آخر، از این ۶ساعت هم کمتر خواهند شد و ضریب ها بازهم افزایش خواهند یافت. بنابراین احتمال اشتباه یا بی دقتی دیگران هم زیاد است و کسی در این بین صعود خواهد کرد که با وجود تمام این شرایط سختگیرانه، امتیاز بیشتر را کسب کند و کمتر اشتباه کند. ضمنا مشخص نیست تعداد فینالیستهای هر رشته چند نفر هستند و تعداد کل فینالیستها چند نفر است. همه چیز بستگی به فعالیت شرکت کنندگان دارد. پس کاملا جای امیدواری هست و بنده به فینالیست شدن کسانی که هنوز بدون امتیاز هستند و اصلا در جشنواره شرکت نکرده اند هم امیدوارم. چه رسد به شما که امتیاز ذخیره ی خوبی دارید.
      🙂

  14. سلام
    روز دوم فروردین رمز مسابقه تا این ساعت دریافت نشد. قرار نیست ارسال شود یا مشکلی وجود دارد؟

    • سلام 🙂
      اگر منظورتان افشای رمز مسابقه۱۴ باشد باید بخش اخبار را دقیق تر بخوانید تا درجریان تعطیلی مسابقات در نوروز۹۳ قرار بگیرید.
      انشالله مسابقات در اولین شنبه بعد از ۱۳فروردین مجددا با افشای رمز۱۴ آغاز می شود.
      🙂

  15. جناب رنجبر عزیز سلام
    در مسابقه نهم من در اولویت یک بودم ودراعلام نتایج مسابقه دهم در اولویت ۹قرار گرفتم به ظاهر در ارسال جواب مسابقه دهم مشکلی نداشتم
    چگونه میتوانم اشکال خود را بیابم
    باتشکر

    • سلام. 🙂
      شما که دیگه باید باتجربه باشین. مگه خبر ندارین که امتیازها با تاخیر کم میشه؟
      شما جوابتون درسته اما چون مهلت اون مسابقه سه روز بوده و به ازای هر روز تاخیر هم ۳۳٪ کسر امتیاز داشته و شما هم بعد از ۲۴ساعت اول پاسخ صحیح رو فرستادین، ۳۳٪ کسر امتیاز گرفتین و بجای ۱۸۰ امتیاز فقط ۱۲۰ امتیاز گرفتین.
      همین ۱۲۰ امتیاز کمتر باعث شده از رتبه ۱ به رتبه ۵۶ سقوط کنین.

      در نظر داشته باشین که بعد از این هم امتیازها بازهم تصاعدی بیشتر میشه و هم مهلت ارسال پاسخ کمتر میشه. اطلاعیه جدید مربوط به مسابقه۱۳ در بخش اخبار سایت را حتما مطالعه کنین.
      مهلت و ضریب و نحوه کسرامتیاز هم مسابقه در پیامکش موجوده.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  16. سلام. خسته نباشین.
    من رمز مسابقه ۶ رو ارسال کردم و در لیست پیامکها هم رکوردش موجوده اما وقتی دقت کردم دیدم ظاهرا رقم سوم رو بجای ۷، ۶ زدم اما این فقط یه یه اشتباه تایپی بوده و با مقایسه بقیه اعداد با جواب صحیح کاملا مشخصه. هیچ راهی نداره که من امتیازم رو بگیرم؟ واقعا خیلی ناراحت کننده است که بخاطر یه اشتباه تایپی از لیست فینالیستها خارج بشم….
    ممنون میشم اگه کمک کنین.

    • سلام. 🙂
      اشتباه تایپی در این مسابقه نشان از کم دقتی است. ما هم مطمئن هستیم که کسی که فقط یک رقم اشتباه تایپ کرده توانسته پاسخ صحیح را به دست بیاورد اما:
      می خواهیم کسانی که فینال برسند که:
      – هم کاملا حرفه ای باشند
      – هم دقت شان بالا باشد و کم اشتباه باشند
      – و هم علاقه و پیگیری شان درباره رشته خودشان بسیار بالا باشد

      پس لطف کنید از این به بعد بیشتر دقت کنید و اهمیت زیادی برای پاسخی مه می فرستید قائل شوید. با این شرایط حتما یکی از فینالیستهای ما خواهید بود و این امتیاز از دست رفته هم باعث حذف شما از فینال نخواهد شد.
      🙂

  17. تکنیک UR برای حل سودوکو چیست؟ اگر میدانید که توضیح دهید و اگر نمیدانید و میخواهید به سایتی یا وبلاگی ارجاع دهید دقیقاٌ آدرس Link UR را بدهید تا هی بیخودی تو تمام سایت را دنبال UR نگردیم. حتماٌ هم به زبان فارسی باشد.

    • سلام:-)
      این تکنیک رو بلد نیستم و در سایت هایی که می شناختم هم اثری ازش ندیدم.
      چیزی که مشخصه اینه که:
      در «جشنواره مسابقات منطقی ایران» ابدا سوالات پیچیده مطرح نخواهند شد و کاربران با دانستن «قانون اصلی سودوکو» می توانند تمام معماهای مطرح شده در جشنواره را حل کنند.
      البته ساده بودن سودوکوها به معنی غیرحرفه ای گری نیست. چرا که سرعت عمل در حل کردن سودوکوهای ساده می تواند قهرمان را در این جشنواره تعیین کند.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  18. بله قابل شما رو نداشت امیدوارم این ارتباط برقرار بشه و ادامه داشته باشه و مستدام باشه

  19. سلام جناب آقای رنجبر ” میخواستم به اطلاع برسانم در همدان خانه ریاضیات اقدام به برگزاری مسابقات سودوکو نموده و ضمنا حاضر به همکاری و تبلیغ مسابقه شما در استان همدان میباشند میتوانید با شماره تلفن ۰۸۱۱۴۲۲۸۰۷۰ خانه ریاضیات همدان تماس داشته باشید

    • سلام. 🙂
      بله خودشون با بنده تماس گرفتن و در این زمینه ممکنه همکاری هایی انجام بشه.
      البته ظاهرا با اطلاع رسانی شما این ارتباط برقرار شده که ازتون متشکرم.
      🙂

  20. سلام ” هفته سوم هم گذشت و خبری از درج امتیازات نیست . این بد قولی نیست ؟ ولی باز دوستتان داریم . . .

    • سلام. 🙂
      امتیازات مسابقه ۱ و ۲ در حال پردازش است. امشب(یکشنبه) یا فردا(دوشنبه) در سایت و در گوشی تلفن همراهتان اعلام خواهدشد.
      از هفته پیش هم که بابت تاخیر در اعلام نتایج مسابقه اول پوزش خواسته بودیم. بازهم یکبار دیگر پوزش می خواهیم.
      🙂

  21. سلام آقاى رنجبر
    من هنوز دفترچه جداول سودوکو را دریافت نکرده ام تا چه زمانى باید منتظر بود
    باتشکر

    • سلام. 🙂
      کد رهگیری داره مرسوله تون که اگر تا فردا نرسید بگین براتون پیامک کنیم.
      اما طبق ادعای پست باید از چهارشنبه صبح که پست شده حداکثر تا امروز(شنبه) به دستتون می رسیده.
      🙂

  22. جناب رنجبر
    هنوز امتیازات در سایت ثبت نشده یا من قادر به مشاهده امتیازات نیستم. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    • سلام. 🙂
      مشکل کاملا از جانب ما ایجاد شده و بابت این تاخیر در هفته اول کاملا پوزش می طلبیم.
      امتیازات هفته دوم به بعد همیشه در یک روز مشخص درج میشه.
      🙂

  23. سلام جناب آقای رنجبر عزیز . قرار شد توی این سری مسابقات بد قولی نباشه . منظورم درج امتیازات گدشته است . منتظر اعلامش هستیم

    • سلام. 🙂
      بدقولی نیست انشاالله. این امتیازات هفته اول یک کمی دیرتر اعلام میشه. از هفته آینده روز مشخصی رو برای اعلام نتایج اعلام می کنیم و بهش عمل می کنیم انشاالله.
      🙂

  24. سلام مسابقه شماره ۲ روز شنبه رمز گشائی مبشه ؟ نتیجه مسابقه قبلی کی در سایت درج میشه ؟

    • سلام. 🙂
      مسابقه شماره دو شنبه رمزگشایی میشه.
      نتیجه مسابقه قبلی هم سعی میشه تا همون شنبه آماده بشه. ناگفته نباشد که تا جمعه ساعت۵عصر مهلت شرکت در مسابقه شماره یک باقیست و بعد از اتمام مهلت مسابقه اول باید نتایجش رو محاسبه کرد.
      🙂

  25. سلام آقای رنجبر
    من تاکنون دفترچه سودوکوی بزرگسال رو دریافت نکردم و همچنین جهت دریافت پیامک های تبلیغاتی هم اقدام کردم ولی مطمئن نیستم مشکلم حل شده باشه میخواستم بدونم این هفته هم تصاویر و رمز مسابقه رو تو سایت میذارید یا نه
    با تشکر

    • سلام. 🙂
      بله دفترچه های سری دوم پست نشده هنوز. حتی اگر دفترچه هم به دستتون برسه ممکنه بازم سوالات رو در سایت بذاریم این هفته های اول. نگران نباشین حواسمون به لنگ نگذاشتن مخاطبا برای چنین مسایلی هست.
      🙂

  26. میدونید چیه؟ مشکل اینه که این اشتباه فاحش در جدول سودوکوی ایران در سایر روزنامه ها هم رخ داده و رخ میدهد و رخ خواهد داد. ارتکاب اشتباه اجتناب ناپذیر است. منظور من اشتباهات سهوی است نه عمدی. ولی همین اشتباه که در روزنامه همشهری افتاده بود و چندین بار افتاده و خود من بارها متوجه اشتباهات شده ام ولی در روزنامه ایران هم افتاد. چرا این مهیار اسدی که رفیقتان است (گرچه مدتیه که رفاقتی در کار نیست، یا زرگری رفیق هستید و یا زرگری نا رفیق، خدا عالم است که چه سیاستی را هردو پیشه کردید!) بیاید در منهای سودوکویش هر چه دروری بود بار همشهری کرد ولی در روزنامه ایران و یا سایت آن از احترام سخن میگه و تازه بدتر از آن جدول را اصلاح میکند ولی در منهای سودوکوی بر علیه همشهری، قدم برداشت و هیچ احترامی نذاشت و هیچی را هم اصلاح نکرد ! حالا روزنامه همشهری به کنار، آیا این حرکت آقا بی احترامی به مخاطب نبود؟ او هم میتونست قصد و نیت منفیش و یا جوابگونه اش را بطور خصوصی با خود همشهری مطرح میکرد نه در منهای سودوکویی که مخاطبان هر جرایدی آن را میخواندند. پس مشکل را باید با خود شخص و یا خود روزنامه مربوطه مطرح میکرد تا اینکه به سخره اش بگیرد. با وبلاگش تمام مطالب بالا، شاید خلاصه تر مطرح شد ولی نه پاسخی داد و نه در جشنواره مطرح کرد! گرچه همان بهتر که پاسخ ندهد چون پاسخهایش تمامی با تیکه پرانی و بی ادبی و بی احترامی کامل است و آنهایی که ازش حمایت میکنند کسانی هستند که با هاش بده بستانی دارند. گفتید که مخاطبان سودوکو در دور دوم کم شد، درست ولی حالا که شما برای خودتان مسابقاتی راه انداختید چرا مخاطبان شما اینقدر کم هستند! منظور من سودوکو هست. شمایی که اینقدر افشاگری کردید پس قاعدتاٌ باید طرفداران زیادی داشته باشید پس کجایند این مخاطبین دور اول همشهری که شما هم در آن حضور داشتید! و یا مخاطبین روزنامه ایران کیانند؟ چند نفرند؟ به زور با هزار التماس و لابه دبیر بند پ با ایمیلها و تلفنها شاید به ۷۰۰۰ و یا اندکی بیشتر رسیده باشد؟! شاید بعد از خواندن این مطالب دوباره برای لج و لجبازی مجدداٌ تصمیم بگیره که هرطوری شده به هر وسیله ای شده با هر نیرنگی که شده مخاطبینش را زیاد کنه و یا روش مسابقه را به گونه ای تغییر دهد تا مخاطبین مثلاٌ جلسه ۴، ۵ و … ۱۰ به بعد هم بتونند شرکت کنند ولی آیا این درسته اینه آن روش قانون مدار، نه آقای رنجبر نه این درست نیست. به قول سهراب چشمها را باید شست. دلها را باید صاف کرد. عده ای را بکوبیم تا خودمان بر مسند قدرت قرار بگیریم آن هم در این سرگرمی ساده و بی شیله و پیله، نه درست نیست. موفقیت زمانی است که صداقت کامل باشد خواه یک مخاطب باشد خواه بیشمار.

    • سلام 🙂
      چون اطلاعات زیادی درباره جشنواره سودوکوی روزنامه ایران ندارم نمی توانم جواب بدهم. حق پاسخدهی برای مهیار اسدی دبیر جسنواره سودوکوی روزنامه ایران باقیست. خودشون اگر مایلن بیان اینجا جواب تون رو بدن. بهشون اطلاع رسانی کنین.
      اما تا جایی که می دونم بعد از افتضاحات جشنواره سوددوکوی روزنامه همشهری، ایشون هم توی وبلاگشون همین حق رو به مسوولین روزنامه همشهری دادند تا از خودشون دفاع کنند. یکی دو بار هم مهدی فروتن اونجا چیزی نوشت و منتشر شد. ولی خب حرف باید قانع کننده باشه تا مخاطب بپذیره.
      🙂

  27. سلام. یادتون میاد رفیقتون مهیار اسدی ، دبیر فعلی (بند پ) جشنواره فعلی ایران یک زمانی داد سخن میداد و بد و بیراه میگفت به روزنامه همشهری که فقط منتظر بود سوتیها و خطاهای روزنامه همشهری را بزرگ کنه و از کاهی، کوهی بسازه تا مثل پتکی به سر روزنامه همشهری بزنه و به دلیل عقده های برنده نشدنش بتونه اینجوری خودش را خالی کند که ای جماعت بیایید “منهای سودوکو” دیدن دارد، از جمله خود شما یکی از طرفداران پرو پا قرص این منهای سودوکو شدید و خیلی خوشحال شدید و با دمتان گردو شکستید که هر کسی هر چی از راه میرسه بگه پشت سر روزنامه محبوب همشهری. واقعاٌ که …….
    حالا تماشا داره سوتیهای روزنامه ایران که در سودوکوی روزانه اش خطاهای فاحشی داشته که یکی از کاربران به دبیر بند پ اطلاع داده و این دبیر بند پ اینطور نوشته که : من سودوکوهای روزانه را حل نمیکنم ولی برای طراحان روزنامه ایران احترام قائلم . خیلی جالبه که جدول اشتباه را کشیده و تصحیح شده انرا نیز گذاشته که سه عدد باید جابجا بشوند و اینطوری جدول اصلاح میشه. زهی خیال باطل. بایدم احترام بذاره به طراح چون این طراح در خدمت روزنامه ایرانه، حالا روزنامه ایران هر چقدر خطا داره، داشته باشه، مهم نیست؛ بازم قابل احترامه چون بند پ این دبیر است. اونوقت این ادم مشکل دار چه نکرد با حتی خطاهای بسیار جزئی روزنامه همشهری. شما موافق هستید با یک منهای سودوکو در این سایت خودت. پس بذار و همین مطلب را در منهای سودوکو بذار. بالا برید پایین بیایید فقط روزنامه همشهری، انشاءالله مشکلاتش دارد حل میشود و ما منتظر جشنواره روزنامه همشهری وزین دوست داشتنی و محبوب هستیم. حالا متوجه شدید که هر روزنامه ای میتونه خطا کنه اشتباه ادیتی داشته باشه جابجایی کلمات و اعداد را داشته باشه و یا هر اشتباه دیگری. حتی خود شما هم بارها و بارها اشتباه نگارشی داشتی و خطاهای بیشماری کردید. پس همتون برید به درگاه خدا توبه کنید و طلب مغفرت کنید. زیرا که بی احترامی و توهین به روزنامه همشهری در اصل توهین به ملت ایران و کشور ایران است. و این قابل بخشش از طرف شهروندان ایرانی نیست.

    • سلام. 🙂

      بنده با همه مخاطبانم رفیق هستم از جمله آقای مهیار اسدی. البته ایشون زمانی که خودش هم در جمع صاحبان بهترین رتبه ها بود صریح ترین انتقاداتش درباره جشنواره سودوکوی دوم همشهری۶و۷ رو توی وبلاگش می نوشت. ایشون در فینال ۹۰نفره مجدد دور دوم همشهری هم حضور داشته. پس ظاهرا هدفش عقده گشایی نبوده! دردی بوده که خب ایشون هم مطرحش کرده. بنده هم همین کارو به سهم خودم و خیلی مبسوط تر در وبلاگم انجام دادم و کاملا تخصصی از حرف هایی که مستند زده بودم هنوزم دفاع می کنم.

      از دید بنده، هیچ رسانه و روزنامه ای حق نداره با «بی تعهدی» و «بی خیالی» و «سهل انگاری» به مبحث مهم و سرنوشت سازی مثل «سرگرمی» نگاه کنه. چه بدتر که قصدش سوءاستفاده از سرگرمی برای اهداف واهی دیگه هم باشه و به بدترین وجه ممکن مردم رو تمسخر کنه. بارها گفتم مردم «ولی نعمت» رسانه هستند و رسانه ای که قدر این حمایت مردمی رو ندونه نمی تونه اعتماد مردم رو جلب کنه، حتی اگر اون رسانه «روزنامه همشهری» باشه و به تیراژ ۴۰۰هزارتاییش بنازه از این قانون مستثنی نیست. دیدین که ۶۰هزارمخاطب دور اول جشنواره سودوکوی همشهری که به راحتی می تونست در دور دوم به ۶۰۰هزار مخاطب تبدیل بشه با بی تدبیری و بی کفایتی مسوولین سهل انگارش به ۳۰هزار نفر رسید و الآن هم که… بگذریم. در عوض در همون زمان مجله «همشهری بچه ها» که فقط ۸۰۰نفر مخاطب کیدوکو در دور اول جشنواره داشت در دور دوم به ۴۰۰۰نفر مخاطب تبدیل شد. به نظرتون دلیل این نوع تفاوت فاحش و این «صعود»ها و «سقوط»ها چی می تونه باشه جز فاکتور «احترام به مخاطب» و «حرفه ای گری» ؟

      حالا چه فرقی می کنه اسم رسانه چی باشه؟ «روزنامه همشهری»، «روزنامه ایران»، «روزنامه خراسان»، «مجله همشهری بچه ها» یا… اسم ها نیستند که برای کسی افتخار میارن دوست عزیز! برج میلاد هم به اون بلندی نتونست آبروی جشنواره سودوکوی دوم همشهری رو بخره. چرا چون مسوولین خود همشهری با بی کفایتی و بی تعهدی می خواستن هدف های بچه گانه شون رو پیش ببرن و در این راه نه آبروی همشهری و نه علاقه و اعتماد مردم براشون مهم نبود.

      بنده هم ممکنه اشتباه کنم. شما هم ممکنه اشتباه کنی. همه اشتباه میکنن. اما اگر این اشتباه از سوی یک رسانه پرقدرت و سرشناس باشه و بر پایه ی «بی خیالی به شان مردم» باشه، بر پایه «بی احترامی به شخصیت مردم» باشه، غیرقابل بخششه. بنده بهترین نیستم. اما سعی کردم در کارم تعهد داشته باشم. ۱۵سال در عرصه سرگرمی کار انجام دادم که سعی کردم بی تعهدی توش نباشه. در مجله همشهری بچه ها و روزنامه خراسان کارهای بسیاری انجام دادم که مخاطبان این وب سایت شاهد بسیاری از اونها بودن. جاهایی که بی تعهدی توی رفتار بنده هم حس بشه قطعا این افراد حاضر هم باید اعتمادشون به بنده و اون رسانه صلب بشه. بنده هم استثناء نیستم.

      شما طرفدار روزنامه همشهری هستین. خب چه اشکالی داره؟ منم طرفدار روزنامه همشهری هستم. بنده سابقه طولانی فعالیت در این روزنامه وزین داشتم. اخیرا هم یه پیشنهادی بهم شد که دقیقا در همون روزنامه و دقیقا در همون ویژه نامه ۶و۷ کار کنم. روزنامه که مقصر نیست. روزنامه ایران اشتباه داشته؟ خب اشتباهات مسوولین شو در عرصه سرگرمی بگین. دوست دارین اینجا بگین(اگر به حوزه ما مربوطه). ولی با نیت اصلاح امور کشور بگین. آقای اسدی تا جایی که خبر دارم مسوول جشنواره سودوکویی هست که «سازمان آگهی های روزنامه ایران» این پروژه رو به ایشون سفارش داده. ایشون به هیچ وجه در روزنامه ایران کاری نداره تا جایی که بنده خبر دارم. ولی ایشون هم به عنوان مسوول جشنواره سودوکوی روزنامه ایران وقتی اشتباه داره باید اشتباهشو بفهمه. حق هم نداره اشتباهی بکنه که از سر بی خیالی و بی احترامی به مردمی باشه که به رسانه اعتماد کردن. ضمنا بنده دفاعی از آقای اسدی ندارم و مسوولیت کارای هرکس با خودشه، طبیعتا!

      نیت تون رو اصلاح کنین. همه چی حله 🙂

  28. سلام. ثبت نام که کردم، هیچ پیامک تاییدی دریافت نشد. امروز هم به ۳۰۰۰۶۱۷۰ پیامک دادم که دفترچه دریافت نشده، باز هم جوابی نیامده است. چرا؟… گمانم بازهم داستان جشنواره و مسابقات قدیمی سودوکو تکرار می شود.بعد از اولین مسابقات که بطرز فاجعه بار و توهین آمیزی برگزار شد و کلا اعصاب ما را بهم ریخت، دیگر در مسابقات سودوکوی همشهری شرکت نکردم. اما این دفعه به اصمینان آقای رنجبر ثبت نام کردم… امیدوارم دوباره همان تجربه آزارنده تکرار نشود… تا الان که باز هم هیچ پاسخگویی در کار نبوده.. از کجا باید بفهمم واقعا ثبت نام شده ام ، دفترچه برایم ارسال شده؟ نشده.؟….

    • سلام. 🙂
      چقدر عصبانی! چقدر زود ما را به داستان های جشنواره نافرجام سودوکوی همشهری وصل کردید!
      اشکال اینجاست که پیامک های شماره ۳۰۰۰۶۱۷۰ برای شما ارسال نمی شود!
      صریحا در سایت گفته شده است که: اگر پیامک های تبلیغاتی را برای تلفن همراهتان ممنوع کرده باشید، پیامکهای کشف رمز را دریافت نمی کنید، پس با خطی در مسابقه شرکت کنید که بتواند پیامکها را از شماره ۳۰۰۰۶۱۷۰ دریافت کند.
      با این شرایط حتی دریافت رمزها هم برای شما دشوار می شود. لطفا مشکل را سریعا حل کنید.
      با خط شخصی یکی از همکاران، پاسختان داده شده است و کدرهگیری پست پیشتاز هم برایتان ارسال شده است. البته از سایت پست هم خودمان پیگیری کردیم که ظاهرا باید امروز دفترچه را دریافت کنید.
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  29. سلام میخواستم بدنم تا کی فرصت ثبت نام وجود داره؟
    ین مسابقات تا کی ادامه دارد
    در هیچ قسمتی من تاریخی در این باره مشاهده نکردم

    • سلام.ثبت نام هنوز مهلت داره و کمی تمدید شده. بنابراین زمان تحویل داده شدن دفترچه ها هم عقب افتاده تا همه دفترچه ها باهم ارسال بشه.
      زمان دقیق ارسال دفترچه اعلام میشه ولی فکر می کنم ثبت نام اولیه تا ۱۰آذر ادامه داشته باشه و از ۱۵ آذر تمام دفترچه ها به دست مخاطبان رسیده باشه.
      🙂
      البته کسانی که در ابتدای جشنواره ثبت نام نکنند هم بعدا میتونن ثبت نام کنن ولی چون مسابقات اولیه رو از دست میدن، طبیعتا امتیازات اولیه به جمه امتیازشون اضافه نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Post comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.