در این اتاق می توانید درباره «جشنواره مسابقات منطقی ایران» و هر موضوعی که به این جشنواره مربوط است با دیگر مخاطبان وب سایت حرف بزنید یا سوالاتتان را از دبیر جشنواره بپرسید.
 
نام و نظرتان را در مستطیل های سفید انتهای این صفحه وارد کنید.
اگر دوست داشتید می توانید آدرس ایمیل و آدرس وبلاگتان را هم در بخش های مربوطه وارد کنید.
آدرس ایمیل شما برای دیگران قابل دیدن نیست اما اگر آدرس وبلاگتان را وارد کنید دیگران می توانند با یک کلیک به وبلاگ شما سر بزنند. 
 
نوشته های شما پس از تایید شدن توسط مدیر سایت، برای دیگران به نمایش درخواهند آمد.
پس لطفا صبور باشید.

۶۷۹ دیدگاه

    • سلام. 🙂
      اگر منظورتون «نمونه های تمرینی آنلاین» برای وب سایت باشه که الآن تمام کیدوکوها و سودوکوی بزرگسال نمونه تمرینی آنلاین دارن و فقط ناویاب کودک و ناویاب بزرگسال رو نمیشه آنلاین در وب سایت حل کرد.
      اما اگر منظورتون اینه که مسابقات و فینال ها آنلاین بشه به نظر ما این کار منطقی نیست و نمیشه برنده در این شرایط تعیین کرد.
      🙂

  1. خدمت همه عزیزان سودوکویی خودم سلام عرض میکنم. و از شما آقای رنجبر عزیز هم بابت جداول منطقی جشنواره هم تشکر میکنم که در اینجا گذاشتید. مسابقه بدون فینال و برنده یعنی همان تمریناتی که اصولاٌ در هر سایتی قرار دارد. ولی اگر هر هفته جداولی را انتخاب کنید و برای ما به عنوان مسابقه تمرینی بگذارید انگیزه خوبی به همه میدهد تا شرکت کنند و رقابت جذابی خواهد بود. تا انشاءالله در جشنواره بعدی با حل همه مشکلات دوباره همه بتوانند در مسابقه واقعی شرکت کنند . ضمناٌ هزینه فیلم جشنواره را بفرمایید چقدر است تا ما هم از دیدن آن مستفیض شویم.
    آقای رنجبر از شما و سایر همکارانتان که زحمت بسیاری برای این سایت و برگزاری جشنواره ها کشیدید، تشکر میکنم و امیدوارم که در آینده مسئولین ، خیرین، علاقه مندان جشنواره ها بطور جدیتر به آن توجه کنند تا مشکلات سرگرمی رو به کاهش رفته و به این مقوله هم مثل سایر ورزشهای بدنی و فکری توجه خاص شود و البته همت همگی را می طلبد حتی سران مملکتی.
    به امید تشکیل هر چه زودتر فدراسیون سودوکو و کلیه پازلها تا در این زمینه هم بتوان در کلیه مسابقات بین المللی خودمان را نشان دهیم.
    ارادتمند همه – امیر

    • سلام. 🙂
      آخه اگه همون جدول تمرینی هم زیاد مشتری نداشته باشه برای همون کاربران خاص هم به مرور دلزدگی میاره. در ایام مسابقات پیامکی همین کارو کریدم ولی بازتاب خوبی نداشت. چه برسه به حالا که مسابقات پیامکی هم فعلا تعطیله!
      درباره فیلم جشنواره که قبلا پیش فروشش اناجم شده ولی میشه به اون لیست اضافه تون کرد. لطفا مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان به شماره کارت بنده بریزین تا به لیست اضافه کنم شما رو. ضمنا آدرس دقیق تون هم همینجا بنویسین(البته تایید نمیشه که دیگران ببینن)
      شماره کارت:
      ۶۱۰۴۳۳۷۱۰۹۰۵۱۴۷۲
      🙂

  2. سلام . چه سکوتی. آقای رنجبر بعد از مسابقات سایت شما تعطیله؟
    شما میتوانید کما فی السابق مسابقات را ادامه دهید نه برای انتخاب فینالیست، بلکه مسابقات عادی روزمره یا هفتگی.
    راستی از فیلم جشنواره اخیر خبری نیست! حداقل پازلهای کیدوکو و سودوکو و ناویاب جشنواره را به عنوان مسابقات هفتگی مثل همیشه بذارید. دوست دارم ببینم که جداول فینال چه فرقی با جداول همیشگی و عادی داره؟
    نکنه شما هم دلسرد و نا امید شدید از حضور کمرنگ همه ما در جشنواره قبلی!
    ولی واقعاٌ وقتی که همه چی به شکل عادی برمیگرده استقبال هم بیشتر میشه. چون دیگه مسائلی مثل استرس و فینالیست شدن و جوایز و … وجود نداره و هر کسی که علاقه به این نوع سرگرمیها داشته باشه ، حتماٌ شرکت میکنه. موفق باشید.

    • سلام. 🙂
      مسابقه ای که برنده تعیین نکنه که فایده نداره و اگر قرار باشه برنده تعیین بشه باید فراخوان بدیم و امتیازسنجی منظم داشته باشیم و… که خب اگه اینجوری بشه که جایزه هم براش تعیین می کنیم و فینال هم برگزار می کنیم دیگه. مشکل کماکان «هزینه برگزاری مسابقات» هستش که باید حل بشه. سوالات جشنواره مسابقات منطقی ایران در صفحه اول وب سایت قرار گرفت.
      فیلم جشنواره هنوز به دست خودم هم نرسیده و پیگیرش هستیم. به محض دریافت شدن نسخه میکس شده تکثیر میشه و برای کسانی که پیش خرید کردن ارسال میشه.
      🙂

  3. عید مبارک.
    جداول ناویاب
    مسابقه فینال را اگر کسى داره لینک آن را در اینجا بذاره. اینم عیدى ما. دوستان ناویابم اگر کتابی میشناسید که ناویاب را کامل آموزش داده باشه معرفى کنه تا من نیز حرفه اى شوم. روز همگى بخیر

    • سلام. 🙂
      تمام سوالات فینال در وب سایت قرار داده شد.
      برای مشاهده به بخش «جدیدترین رویدادهای جشنواره» در ستون سمت چپ وب سایت مراجعه فرمایید.
      چند سال پیش کتابی به اسم «ناویاب» بنده نوشتم ولی متاسفانه ناشرش(انتشارات کلید زندگی) به دلایلی هنوز تمام کتابهای اون دوره رو که کاملا آماده هست، چاپ نکرده. فقط با درخواست بنده تعداد محدودی از این کتاب منتشر شد که به مخاطبان جشنواره ناویاب روزنامه خراسان فروخته شد و خودم هم فقط یک نسخه از این کتاب دارم.
      🙂

  4. درود بر شما و همه رنجبران. خسته نباشید.
    آیا مقدور هست که همه جداول فینال را در اینجا بگذارید؟ وقتشه که حالا ما خودمان را به دور از استرس مسابقه الالخصوص فینال محک بزنیم. از مسابقه بعدی خبری هست؟
    متشکر و تبریک ویژه به همه نفرات برتر فینال.

    • سلام. 🙂
      تمام سوالات فینال در وب سایت قرار داده شد.
      برای مشاهده به بخش «جدیدترین رویدادهای جشنواره» در ستون سمت چپ وب سایت مراجعه فرمایید.

      ضمنا هنوز خبری از برگزاری دور جدید این مسابقات نیست. قطعا در صورت برگزارشدن رقابت های مشابه، موضوع از طریق ایمیل، پیامک و همین وب سایت به اطلاع عموم خواهد رسید.
      🙂

  5. سلام به یکی از دوستان. منم میخواستم بگم که آقای کریمی نه تنها به اینترنت دسترسی داره چون در مسابقه روزنامه ایران هم شرکت کرده و در انجا همه را تشویق به شرکت در سایت سودوکو کاپ کرده و این درست نیست که به اینترنت دسترسی نداره. بعد اگر هم قرار به مصاحبه است که با این شخص انجام شود؛ خوب شما این کار را بکن. و یا آقای رنجبر این مصاحبه را با ایشان انجام بده. چرا که نه؟ چون بد نیست که با آنها آشنا شویم شاید راهنماییهای ارزنده ای برای حل سودوکوها ارائه دهند. موافقی؟

    • سلام به شما
      شاید ایشون به این سایت مراجعه هم بکنند اما اگه هیچ حرفی نداشتند چرا کامنت بذارند؟
      واقعا عجیبه که بعد از گذشت چند روز محکوم به گوشه گرفتن بشن.
      با این پیشنهاد موافقم که آقای رنجبر با ایشون مصاحبه کنن اما قبل از مصاحبه که نمی تونن جواب بدن .o:

  6. سلام به سودوکوبازان، ناویابیها، و کیدوکوبازها. تبریک به همه برترینهای کل سرگرمیها.
    گله : آقای احسان کریمی برنده سودوکو به عنوان نفر اول حرفی برای گفتن نداره؟ دوستان همه به او تبریک گفتند، حتی در حد یک پیام کوتاه وقت ندارند که مطلبی را در اینجا عنوان کنند؟ چرا برندگان سودوکو در کشور ایران بعد از بردن حاضر به هیچ مصاحبه و یا حضور در جمع و یا در این گفتگوها شرکت نمی کنند؟ مثل آقای سلیمی خانم فلسفی و در حال حاضر هم آقای کریمی. نترسید رمز موفقیتتان برای خودتان. ولی اگر کل این بازیکنان نبودند شما هم برنده نمی شدید. پس کی این ضرب المثل مصداق پیدا میکند که درخت هر چه پربار تر افتاده تر. ولی برندگان ما بر عکس هستند؟؟؟؟
    چه برنده و چه بازنده در هر دو صورت آداب جوانمردی را باید دانست و به آن پایبند بود.

    • سلام. من جزو قهرمانان نیستم اما شماباید این را هم درنطر داشته باشید که شاید ایشون به اینترنت دسترسی نداشته باشند ‌‌‌‌‌ویا مصاحبه ای باهاشن انجام نشده باشه که حرف هاشون روبگن.لطفا قصاوت نکنید. ببخشید به خاطر غلط های املایی برخی حروف در کیبوردم نبود.

  7. سلام آقای رنجبر

    چند روز پیش یه نفر از تهران زنگ زد و خودشو آقای جعفری از مجله همشهری معرفی کرد و سوالایی تحت عنوان نظر سنجی در مورد روز فینال مطرح کرد منم خب چون غافلگیر شدم جوابشو دادم …..

    شوما از این نظر سنجی خبر دارین ؟؟ زیر نظر شوما بوده؟؟

    اینم شماره ای که زنگ زده بود : ۰۹۸۲۱—۰۷۴

      • واقعأأ!!!؟؟
        عجبا!!!

        یه جوری صحبت میکردند و سوال میپرسیدند که وجه ی فینال رو زیر سوال ببرند….
        مثلأ این که گفت : به نظرت حضور فینالیستای کیدوکو و بچه ها و حضورشون در سالن فینال در رقابت شوما تـأثیر گذار نبود ؟؟
        یا اینکه بهتر نبود سالن شوما جدای از سالن برگزاری فینالیستای کیدوکو باشه ؟؟

        منم گفتم تا حدودی تأثیر گذار بود
        امیدوارم از این نظر سنجی ها بر ضد این مسابقات و زیر سوال بردن مراسم فینال و خراب کردن تلاش ها و زحمات شوما و برگزار کنندگان مسابقه استفاده نشه!

        البته اینم بگم : درسته یکمی بچه ها شلوغ کاری کردند ولی مطمئنأ اون شور و هیجان و شادابی که با وجود دوستای کوچیک ترمون به وجود اومد خیلی لذت بخش بود و به من یه نفر که خیلی خوش گذشت …..

  8. با سلام خدمت استاد بزرگوار خودم و همه دوستان منطقی
    خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم پاسخ دوست عزیزم خانم خوشدل برای جشنواره بعدی این بود که باید بگردیم یک نهاد یا ارگان پیدا کنیم که این جشنواره رو برگزار کنه.
    واقعا جای بسیاری تعجب و البته افسوس وتاسفه که در کشور به این بزرگی با این همه وزارت خونه و نهاد دولتی و غیر دولتی والبته با وجود این همه مدیر با این همه ادعااااااااا، برگزاری جشنواره ای به این ساده ای تازه در هاله ای از ابهام باشه.
    من خیلی با شیوه برگزاری این مسابقات در بقیه نقاط دنیا آشنایی ندارم اما فکر می کنم منطقیش این باشه که یک فدراسیون زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان باید مسئول برگزاری این مسابقات باشه.
    خیلی دلم می خواد بدونم فعالیت هایی که فدراسیون ورزش و جوانان از ابتدای تاسیسش تا حالا برای جوانان کرده چی بوده.
    این مسائل تاسف بار و خجالت آوره و باور کنید که من خجالت می کشم که الان دارم این مسائل رو عنوان می کنم و نمی دونم که چرا بعضی از این مسئولین از خجالت آب نمیشن.
    از ما که گذشته ولی باور کنید اون شور و نشاطی که در اون بچه ها در روز فینال بود رو به هیچ شکل دیگه ای نمیشه با اون میزان هزینه محقق کرد و فقط ای کاش و ای کاش درصدی از فهم و شعور اون بچه های ی که تو فینال دیدم رو بعضی از مسئولین ما داشتن.

    • سلام. 🙂
      آقای گلدار واقعا ینده هم متاسفم.
      تازه ظاهرا شما در جریان تمام اتفاقات جشنواره های ما در سه چهار سال اخیر نیستین وگرنه بیشتر متاسف می شدین.
      در تمام پنج جشنواره ای که در این مدت سه سال اخیر با همت مجله همشهری بچه ها انجام دادیم، متاسفانه مساله بودجه همیشه سیر نزولی داشته و این مساله کاملا در میزان استقبال مخاطبان و شور و نشاط شون تاثیر گذار بوده. دوره دوم و سوم جشنواره کیدوکو این شور و نشاطی که در سالن دیدین به مراتب بیشتر بود و مراسم فینال به مراتب منسجم تر و قوی تر برگزار شد. و متاسفانه بنده به عنوان «دبیر جشنواره» و «مسوول اجرایی جشنواره» باید بگم که ۱۰۰٪ این کاستی ها به بودجه برمی گرده.
      طوری که روم نمیشه به مخاطبان مشتاق مسابقات منطقی بگم که در حال حاضر هیچ امیدی به ادامه پیدا کردن این سلسله جشنواره های پرطرفدار (که تا الآن بیش از۱۰هزار نفر رو با سرگرمی های منطقی آشنا کرده) ندارم.
      متاسفم آقای گلدار. متاسفم که از هر نهادی برای این کار کمک گرفتیم و دست رد به سینه مون زدن. آموزش و پرورش، شهرداری تهران، فرهنگسراها و …
      متاسفم متاسف!

  9. کی گزارش فینال رو میزارید؟

    من سر دوراهی ۸*۸ و ناویاب موندم به نظرتون کدوم رو انتخاب کنم؟

    • سلام. 🙂
      متاسفانه هنوزم دسترسی به عکسا ندارم. کمی بیشتر صبر کنین. بعد از منتشر شدن گزارش تصویری به تمام مخاطبای جشنواره پیامک می زنیم که گزارش رو ببینن.

      درباره دوره ی یعدی هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و با این اوضاعی که من می بینم بعید می دونم حداقل توسط مجله همشهری بچه ها قرار باشه کاری کنیم. شاید توسط یک نهاد دیگه که فعلا اونم مشخص نیست.
      🙂

      • حتی اگه جشنواره برگزار نشه به نظر شما من راه کیدوکو ۸*۸ رو در پیش بگیرم یا ناویاب رو؟
        یا کلا برم سودوکو؟

        • سلام. 🙂
          اگه از کلاس ششمی بیشتر هستین باید به علاقه خودتون نگاه کنین. بد نیست که به تمام این سرگرمی ها مسلط بشین. وقتی مسلط شدین موقع برگزاری مسابقه خودتون می تونین بفهمین که در کدوم رشته امکان برنده شدن تون بیشتره.
          🙂

  10. چرا از مرحله دوم شروع کردید؟ پس مرحله اول چی، یعنی در مجموع ۳ سودوکوی اسان تا متوسط را برای مسابقه گذاشته بودید؟ و آنوقت از میان آنها فقط این دو نفر تونستند برنده بشوند! به نظر منطقی نمیاد چون دیگه برای اسانها و متوسطها که کسی (حداقل در میان فینالیستها) نباید مشکلی داشته باشه. بعدش هم حتی این سه سودوکو حداقل ۵ الی ۷ دقیقه را زمان میبرد. آقای رنجبر شفاف تر و کاملتر توضیح بدید؟ و به همه سوالات من در پیغام قبلی و این پیغام جواب بدید.

    • سلام. 🙂
      مرحله اول سودوکوبازها باید ۴سودوکو حل میکردن.
      تعدادی از این افراد(۴نفر) به مرحله دوم رسیدن چون زمانشون در حل کردن این سودوکوها بهتر از بقیه بوده.
      یک نفر هم به صورت مستقیم به مرحله سوم رسیده(که به مرحله دوم نرسیده بوده ولی زمانش در حل کردن سوالات مرحله دوم بهتر از دیگر راه نیافتگان بوده)
      در مرحله دوم فقط دو سودوکو باید حل می شد
      و در مرحله سوم باید یک سودوکو حل می شد تا تایم کیدوکوبازها خیلی کمتر از سودوکوبازها نباشه و خسته نشن.
      🙂

    • در مرحله اول سودوکوبازها می بایست ۴ سودوکو حل می کردن و از بین همه ۴ نفر که بهترین زمان رو داشتن به مرحله دوم رسیدن.
      در مرحله دوم دو جدول برای حل داشتن و دو نفر اول از اون ۴ نفر به همراه بهترین رکورد از دوستانی که نتونسته بودن به مرحله دوم برسن به مرحله سوم و پایانی رسیدن.
      در مرحله پایانی هم سه نفر باید فقط یک جدول حل می کردن و زمان ۲:۳۸ آقای کریمی فقط برای حل همین یک جدول مرحله پایانی هست وگرنه رکورد ایشون در مراحل اول و دوم که تعداد جدول بیشتری بوده بیشتر از این زمان بوده.
      در مورد نکته ای هم که فرموده بودید منطقی نیست که فینالیست ها نتونن جدول متوسط رو حل کنن باید بگم که تمام دوستان فینالیست در هر مرحله تمام جداول رو حل می کردن و فقط به دلیل بیشتر بودن زمان حلشون نمی تونستن به مراحل بعد راه پیدا کنن وگرنه دوستان همه قوی بودن و کلمه فینالیست برازنده همشون بود.
      امیدوارم توضیحات کامل بوده باشه.
      موفق باشید

  11. ضمن عرض سلام به شما و سایر دوستان برنده و غیربرنده، در مورد برگزاری مسابقه شما سوالی برایم پیش امده که چطور ممکنه سودوکوها در عرض ۲ الی ۳ دقیقه حل شده باشند؟ خدای ناگرده قصد توهین و بی احترامی به هیچ کس را ندارم ولی اولاٌ بگید که در کل چند سودوکو بوده و چند مرحله و چگونگی برگزاری مسابقه سودوکو را هم بگید که از ابتدا تا اخر چگونه برگزار شد. فیلمش هم بماند برای بعد که نگاه میکنیم. ولی مهم همینه که تایم حل چگونه ارزیابی شده؟ چون از دید حقیر حتی ساده ترین جدول سودوکو از ۱ تا ۲ دقیقه ممکنه که زمان ببره. چطور ممکنه چند جدول در ۲ یا ۳ دقیقه حل شده باشه؟ ارزیابی مسئولین در مورد حل جداول بطور استاندارد چقدر بوده که این دوست عزیز در این زمان کوتاه جداول را حل کردند. آقای رنجبر شما که اینقدر سختگیر بودید آیا حل دوستان در سودوکو را کاملاٌ مد نظر داشتید و به انها توجه کردید و دیدید که چطور حل میکنند. اگر در مجموع مورد تایید شما هست، ما هم به پاس احترام به شما می پذیریم. ولی برنده سودوکو باید روش حلش را حتماٌ توضیح بدهد تا من و بقیه هم روشهای حل ایشان را بیاموزیم. از کل دوستان فینالیست سودوکو که در مسابقه نهایی حضور داشتند نیز درخواست دارم که حتماٌ نظرات خودشان را در اینجا بفرمایند و آنها نیز براورد خودشان را از این مسابقه به اطلاع ما برسانند. آخه قراره که این مسابقه همچنان در اینده نیز ادامه داشته باشه. باید ببینیم که حریفهای ما بطور واقعی چه کسانی هستند؟

    • سلام. 🙂
      تعداد سودوکوهای مرحله دوم ۲عدد و تعداد سودوکوهای مرحله سوم فقط ۱ عدد بوده است.
      ضمنا درجه سختی سودوکوها از نوع ساده و متوسط بوده است.
      این زمان به این دلیل اندک ثبت شده است.

      دلیل مان برای کم کردن تعداد سودوکوها هم این بود که همزمان گروههای کیدوکو۴در۴ و کیدوکو۶در۶ هم باید با همین بزرگترها کارشان تمام می شد تا خسته نشوند.
      🙂

  12. سلام به تمامی دوستان
    منم یکی از فینالیست ها از مشهد در سودوکوی بزرگسال بودم
    که متاسفانه موفق نشدم برای فینال بیام
    خیلی دوست داشتم در این رقابت باشم .

    آقای رنجبر بابت زحماتتون متشکرم
    انشالله که همگی موفق باشند

    • سلام. 🙂
      حیف شد که نتونستین بیایین. رقابت کم نظیری بود. در سطح کشور مثال نداشته که کودکان و بزرگسالان همزمان در چنین رقابت منطقی شرکت کنن.
      ما هم انجام وظیفه کردیم.
      🙂

  13. با سلام به همه دوستان عزیز به خصوص سودوکو بازها
    یه سلام گرم هم به دوست خوبم اقای حمله داری که مسافت طولانی رو هم طی کرده بودن تا در فینال حضور داشته باشن. از این که به بنده لطف داشتین ممنونم و افتخار این و داشتم که ساعاتی رو کنارهم گذروندیم. از اینجا باز هم به دوست خوبم اقای احسان کریمی تبریک میگم هم به خاطر قهرمانیشون و هم اینکه این همه راه رو از شیراز طی کردن و خودشون رو به فینال رسوندن. به نظر من تمام کسانی که از شهرهای دیگه به این مسابقه اومدن هم به نوعی قهرمانن. به اقای گلدار هم بابت قهرمانیشون تبریک میگم, ماشاءالله دوستان ناویاب بازمون خیلی پر انرژی بودن و چند دقیقه ای رو که کنارشون گذروندم این شور و نشاط رو دیدم.
    انشاءالله که برگزاری چنین مسابقاتی به یاری مسؤلان حل بشه و همچنان شاهد برگزاری این نوع مسابقات در کشور باشیم و اگر به یاری خدا این مسابقات ادامه داشت، امیدوارم که لیاقت حضور دوباره ای در یه فینال دیگه کنار این دوستان عزیز رو داشته باشم.

    • عماد جان خیلی آقایی پسر،،، منم به شما و همه سودوکو بازهای عزیز تبریک میگم.
      باهات موافقم که دوستانی که از شهرهای دیگه اومده بودن همشون قهرمان بودن و من خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم این همه قهرمان از کل ایران در کنار هم هستن.
      دلیل هیجان بچه های ناویاب هم به این دلیل بود که واقعا همشون قدرتمند بودن و مطمئن باش کسی که از مشهد تا تهران رو برای فینال میاد حتما اومده که قهرمان بشه و دومی هم براش قابل قبول نیست و به همین دلیل قهرمان شدن تو اون جمع قوی خیلی لذت بخشه و واقعا به من چسبید.
      اگر اول فینال از من درصد اول شدن رو می پرسیدی بهت می گفتم صفر در صد چون اول شدن بین اون همه مدعی که به حق همشون شایسته تر از من بودن کار بسیار سختی بود.
      بازم به شما و همه بچه هایی که در فینال بودن تبریک میگم چون از نظر من همشون قهرمان بودن.

      • سلام
        چی شد؟؟!آقای گلدار مگه مشهدی هستین؟؟
        منم تا دوشنبه قرار بود بیام.حتی بابام گفته بود اگه بلیط گیر نیاد با ماشین منو بیاره! اما وقتی فهمید جایزه اش چقدره…! 😉
        راستی آقای رنجبر لطفااگه زحمتی نیست،شیوه برگزاری و سوالات مسابقه ناویاب رو بذارین تو سایت تا ماهایی که به هر دلیل فینال نبودیم،خودمونو محک بزنیم.
        بازم تبریک به قهرمانان و ممنون
        راستی امروز تولد ۱ماهگی دوقلوهامه:-)

        • سلام مهشید خانم
          منظور من دوستانی بود که از مشهد تشریف آورده بودن و گفتم که به حق همشون از من بهتر بودن و شایسته تر و همین طوری هم از نظر من اول هستند چون این همه راه رو برای فینال اومده بودن.
          من قهرمانی رو در تهران نگه داشتم ولی همیشه گفتم که مشهد رو بیشتر از تهران دوست دارم و بهترین دوران زندگیم رو در این شهر بودم ، برای همین شما مقام اولی رو برای مشهد بدونید چون من هم در مشهد با ناویاب آشنا شدم و در این رشته خودم رو نماینده مشهد می دونم هر چند که خودم دوست داشتم یکی از دوستانی که از مشهد اومده بود اول میشد.
          تولد دوقلو های عزیزتون رو هم به شما تبریک میگم و امیدوارم به مادرشون برن تا در آینده دو قهذمان جدید در این رشته داشته باشیم.

  14. سلام و یک خسته نباشید هم به شما جناب آقای رنجبر و هم به همه کسانی که این جشنواره خیلی عالی را برپا کردید تا شاهد یک رقابت فوق العاده باشیم . همه چیز عالی بود هر چند من تازه کارم اما وقتی دوستان کوچک تر را با ثبت رکودهای باور نکردنی ( مثل آقا سجاد در ۱ دقیقه!!! ) دیدم تصمیم گرفتم بیشتر تلاش کنم و انشاالله این بار که به امید خدا چنین جشنواره ای برگزار بشود، من هم جزو سه نفر برتر باشم. اما یک گلایه : این مراسم با این همه نشاط و آن همه عکسی که عکاس از هر زاویه ای میگرفت هنوز در هیچ سایتی گزارشی از آن را پیدا نمی کنم حتی در همین سایت . چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    امیدوارم همیشه موفق باشید.

    • سلام. 🙂
      متاسفانه من تهران نیستم (سفر کردم به شهر قهرمانای ناویاب – مشهد) و به عکس ها هم دسترسی ندارم که گزارش تصویری مراسم را برای شما تهیه کنم.
      یکی دو روز دیگه صبر کنین. گزارش تصویری مفصلی آماده خواهد شد که در همین وب سایت قرار داده میشه و سعی می کنیم با پیامک هم اطلاع رسانی کنیم که همه بیان و ببیننش.
      🙂

  15. سلام و درود خسته نباشی به آقای رنجبر عزیز و همه ی مسئولان برگزاری فینال
    ی سلامیم خدمت همه ی بچه های فینالیست که یه جمعه ی قشنگی رو کناروشون گذروندم

    به همه ی قهرمانای تموم رشته ها بخصوص سودوکوی بزرگسال تبریک میگم ….. به آقای کریمی که واقعأ یک سودوکو باز فوق حرفه ای هستند تبریک ویژه میگم و امیدوارم تجربه شون و چگونگیه رسیدن به این سطح از حرفه ای گریشون رو در اختیار ما هم بزارند!!!

    حل کردن سودوکوی سخت در ۲ دقیقه ، برای من یکی که یه رویای همیشگی بوده !!!

    به دوست خوبم آقا عماد رهنما هم تبریک میگم که تا مرحله ی آخر پیش رفتند و مقام سوم رو کسب کردند ، ایشون هم در حل کردن جداول فوق العاده عمل میکردند و انصافأ هم مستحق مقام دوم بودند.

    ایشالا به زودی دوره ی بعد شروع بشه و همه ی این دوستان رو باز در سالن فینال ببینم . . .

    آقای رنجبر آخرش به من نگفتین چند تا سودوکو میشه طرح کردا !!! یادتون باشه!!!

    […….]

    • سلام. 🙂
      امیدوارم تونسته باشیم بخشی از وظیفه مون رو به عمل تبدیل کنیم.
      انتقادهایی که در انتهای متن نوشتین رو خوندم و در مورد اونها کاملا بهتون حق میدم. و صرفا چون خودتون گفتین محرمانه باشه پاک کردم.
      البته به نظرم هیچ ایرادی نداشت که علنی هم می گفتین. اگه قرار باشه شما نسبت به فینالی که در اون حضور داشتین انتقاد نکنین پس کی انتقاد کنه؟!
      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

      • برای من و هیچ کدام از دوستان اون مواردی که گفتم مهم نیست ….یعنی مهم تر از اصل خود فینال نیست ….. هیجان و زیباییه فینال و اون دور هم بودن همه چی رو از یاد میبره …..

        آقای رنجبر سوال منو بازم جواب ندادینا!!! خخخخخ

  16. سلام به استاد رنجبر عزیز و همه دوستان خوبم
    یک سلام ویژه به سرکار خانم نایب قهرمان که واقعا در اصل شایسته قهرمانی بود و من فقط با خوش شانسی قهرمان شدم و بیشتر از قهرمانی از اینکه در کنار دوستان عزیزم بودم خوشحالم.
    یک سلام ویژه تر به مهشید خانم که خیلی زیاد از دستتون ناراحت هستم چون از دقیقه اولی که وارد سالن شدم منتظر بودم که تشریف بیارید چون مطمئنا با وجود شما فینال جذاب تری رو تجربه می کردیم.
    جای شما و همه دوستانی که تشریف نداشتند خیلی خالی بود چون سالن فینال رو تو دستمون گرفته بودیم و کلا پرچم ناویاب به شدت بالا بود و شور و حساسیتی که در بین بچه های ناویاب بود در هیچ رشته دیگه ای وجود نداشت و نزدیک بود کلا ههمون رو از سالن بیرون کنن 🙂
    به داور عزیزمون هم یک خسته نباشید ویژه باید بگم که به شدت انسان شریف و دوست داشتنی بود و در ایجاد اون جو صمیمی بسیار نقش بزرگی داشت.
    در آخر باز هم باید از استاد رنجبر تشکر کنم که خیلی خیلی خیلی زحمت کشیدن.
    متاسفانه حافظه خوبی ندارم و اسم دوستان یادم رفته فقط آقا پویا رو یادمه که به حق ایشون هم خیلی قوی بودن و به شدت شایستگی قهرمانی رو داشتن و امیدوارم در فینال های بعدی ایشون هم موفق باشن.

    • سلام. 🙂
      به به قهرمان! البته باید بهش بگیم قهرمان زودرنج! از من هم رنجبرتره این آقا علیرضای گلدارمون.
      ولی گل کاشتی جناب گلدار.
      تبریک میگم این پیروزی تون رو.
      🙂

      • ما خیلی مخلصیم استاد 🙂
        ما موفقیت هامون رو مدیون شما هستیم
        نه بابا کدوم ناراحتی 🙂
        با خودم قرار گذاشته بودم که اولین کاری که می کنم عذرخواهی باشه که خدا رو شکر خاطرم موند و این کار انجام شد 🙂
        ایشالا همه فینال های بعد از این رو هم خودم می بریم ^_^

  17. سلام
    واقعا خوشحالم
    به مبینا خانم عزیز
    آقای کریمی
    و آقای گلدار
    تبریک میگم
    ایشالله دوره بعد ۸*۸ هم فینال داشته باشه

    چرا این دوره ۸*۸ نبود؟

    • سلام. 🙂
      واسه اینکه تعداد شرکت کننده ش خیلی کم بود.
      ایشالله استقبال بهتر بشه و از کسی هم پولی برای شرکت در مسابقه طلب نشه تا شاهد رشد سرگرمی های منطقی در کشورمون باشیم.
      🙂

    • سلام نهال خانم
      بنده هم به شما تبریک میگم
      به پدر و مادرتون هم سلام بنده رو برسونید.
      افتخار این رو داشتیم که در دقایق پایانی در خدمتشون باشیم، واقعا انسان های شریفی هستند و از طرف من بهشون بابت داشتن دختر خانم بااستعدادی مثل شما تبریک بگید.
      موفق باشید

  18. یه سلام و یه خسته نباشید به شما آقای رنجبر و همکارانتان
    از هر لحاظ بخوایم حساب کنیم خدائیش فینال خیلی خوب و جذابی بود، جای همه دوستانی که به هر دلیل نیومدن خالی, البته برای من می تونست جذاب تر و شاد تر تموم شه، من در فینال سودوکو تو ۳:۰۵ برگم رو تحویل دادم اما با یه اشتباه خیلی کوچک نتونستم دوم شم، اما دوستای خوبی پیدا کردیم،به هر حال فینال و جای هیچ اشتباهی نیست.
    آقای رنجبر ما منتظر دور دوم مسابقات منطقی هستیما چه با جایزه چه بدون جایزه، من که از همین الان خودمو واسه فینال بعد و مقام اولی دارم آماده میکنم.

    • سلام. 🙂
      دعا کنین مشکلات برگزاری مسابقات در این مملکت حل بشه و یکی که باید پول برگزاری چنین رقابت های مفیدی رو بده پیدا بشه.
      مهمترین مشکل ما در این دوره ها مشکلات مالی بوده.
      و متاسفم که این مشکلات مالیه که داره باعث تعطیلی چنین رقابت هایی میشه، نه خواست برگزارکنندگان و نه خواست شرکت کنندگان.
      انشاالله که حل بشه به زودی.
      🙂

  19. سلااااااااام
    خداقوت جناب رنجبر
    خسته نباشید همگی
    تبریک آقای گلدار
    بالاخره جایزه به مشهد رسید یا تهران؟!
    ممنون که جای منم خالی کردین:$
    مشتاقانه منتظر گزارش فینال هستم!
    خوش و سالم و موفق باشید:-)

  20. من نگرفتم . بالاخره هر مقامی را هم که بعد از مقام دوم کسب کرده باشند یقیناٌ مقام بعدی سوم است و الی آخر.
    در تایم کیدوکو اشتباه نکردید. نگاهی به تایمها بکنید

  21. تبریک به همه دوستان کوچولو و بزرگسال. چرا نفر سوم سودوکوی بزرگسال نداشتید و نفرات دوم و سوم ناویاب هم همینطور؟

    • سلام. 🙂
      در کیدوکوها سه نفر جایزه نقدی گرفتند.
      در سودوکو دو نفر
      و در ناویاب یک نفر

      بقیه قهرمانانی که به مرحله سوم رسیدند اما مقام های دیگری کسب کردند جایزه غیرنقدی گرفتند.
      البته تمام شرکت کنندگان د فینال هم جوایزی غیرنقدی گرفتند.
      🙂

  22. سلام. نتیجه مسابقه دیروز چی شد؟ نفرات اول و دوم و سوم در کل بازیها چه کسانی بودند؟
    دیگه اینکه یک خسته نباشید جانانه به همه. اولیها شیرینی یادشون نره.

    • سلام. 🙂
      در کیدوکو ۴در۴
      نفر اول: مبینا وفادار با ثبت زمان ۳:۰۰ دقیقه
      نفر دوم: امیرمحمد کاملی با ثبت زمان ۲:۳۰ و یک اشتباه کوچولو
      نفر سوم: سجاد شفیعی با ثبت زمان ۲:۳۳

      در کیدوکو۶در۶
      نفر اول: نهال خوشدل با ثبت زمان ۴:۵۰ دقیقه
      نفر دوم: مهدیه قریشی با ثبت زمان ۵:۰۰ دقیقه
      نفر سوم: سیده فاطمه فرهانیان با ثبت زمان ۳:۲۰

      در سودوکوی بزرگسال:
      نفر اول: احسان کریمی با ثبت زمان ۲:۳۸ دقیقه
      نفر دوم: امیر صابریان با ثبت زمان ۱۰:۰۵ دقیقه

      در ناویاب بزرگسال:
      نفر اول: علیرضا گلدار با ثبت زمان ۸:۵۰ دقیقه

      جای همه دوستداران مسابقات منطقی خالی بود.
      🙂

  23. سلام:(
    جای منو خالی کنید…
    برای همتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم سال اینده هم این مسابقات برقرار باشه و بتونم بیام.
    خوش و سالم باشید.
    ضمنا یه خدا قوت گنده هم برای آقای رنجبر که الحق و الانصاف عالی عمل کردن.

  24. سلام.
    می خواستم بدونم فینالیست های جشنواره تابستانی(۶*۶) و جشنواره ای که در طول سال انجام می شد یک برگه و دفترچه آزمون دارند و آزمونشان یکیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Post comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.