در این اتاق می توانید درباره «جشنواره مسابقات منطقی ایران» و هر موضوعی که به این جشنواره مربوط است با دیگر مخاطبان وب سایت حرف بزنید یا سوالاتتان را از دبیر جشنواره بپرسید.
 
نام و نظرتان را در مستطیل های سفید انتهای این صفحه وارد کنید.
اگر دوست داشتید می توانید آدرس ایمیل و آدرس وبلاگتان را هم در بخش های مربوطه وارد کنید.
آدرس ایمیل شما برای دیگران قابل دیدن نیست اما اگر آدرس وبلاگتان را وارد کنید دیگران می توانند با یک کلیک به وبلاگ شما سر بزنند. 
 
نوشته های شما پس از تایید شدن توسط مدیر سایت، برای دیگران به نمایش درخواهند آمد.
پس لطفا صبور باشید.

۶۷۹ دیدگاه

    • سلام. 🙂
      بله خیلی وقته شماره ۸۷ اومده!
      امروز پیامک شماره ۸۸ هم به دست مخاطبان مجله رسید!
      سوالات واژه بازی مجله ۸۷ که توی سایته و ۸۸ هم همین روزها قرار می گیره البته.
      🙂

  1. سلام خسته نباشید من میخواستم مجله ی۳۰بهمن را بگیرم ولی مجله فروش مگه هنوز نیاوردیم یعنی هنوز چاپ نشوده میشه جواب بدید

  2. سلام واژه بازی عالیه اما ایکاش مسابقه رمزی نداشت چون من یادم میره گوشیمو چک کنم واسه همین نمیتونم جوابشو بفرستم لطفا در مورد مسابقه رمزی تجدید نظر کنید و بهم پاسخ بدین. مثلا من خودم یه پیشنهاد دارم اونم اونم اینه که سیستمتون رو طوری طراحی کنید که هرکس جواب درست رو داد همون لحظه واسش بفرستین ممنون میشم به پیشنهادم فکر کنین

    • سلام. 🙂
      متاسفانه پیاده کردن این سیستمی که شما گفتین برای مسابقه واژه بازی خیلی سخته. چون جواب هایی که ارسال میشه هر کدومش یه جوره. یکی بین جوابها فاصله می زنه. یکی اینتر می زنه. هرکی ترتیب کلمات پاسخ رو یه جوری که دلش می خواد تایپ می کنه و … ضمنا تهیه کردن نرم افزاری که اینطوری که شما گفتین بخواد دقیقا بجای اپراتورها عمل کنه هزینه های بالایی داره که مجله توان پرداختش رو نداره. البته اگه این مسابقات خیلی گسترش پیدا کنه میشه بهش فکر کرد ولی الآن نه.

      ضمنا ما همچین بی هدف هم این سیستم پیامک دهی بین هفتگی رو انتخاب نکردیم. دوست داریم مسابقه واژه بازی اینقدر براتون مهم باشه که ساعت ۵ عصر چهارشنبه ها حتی قبل از اینکه پیام به دستتون برسه منتظر دریافتش باشین یا اگه احیانا دریافت نشد هم از طریق وب سایت رمزهای مسابقه رو دریافت کنین و پاسخ بفرستین. اینجوری بیشتر احساس رضایت می کنیم. چون معلوم میشه مسابقه اونقدر جذاب بوده که مخاطبا زمان برگزاریشو یادشون نره.
      🙂

  3. سلام
    من نظری درباره ی مسابقات ندارم ولی دیگه قسم خوردم مجلتون رو نخرم
    با خدا عهد و پیمان بستم که دیگه مجلتون رو نخرم
    چون تمام اسامی کسایی رو که تولدشون تو بهمن نیمه اول بود رو زده بودید(منظورم اونایی که پیام فرستاده بودنده)
    بجز داداش من
    دیگه هیچوقت نمیبخشمتون
    چون به داداشم قول داده بودم وی شما باعث شدید من بد قول بشم
    خداحافظ تا ابد
    راستی پیامم رو حتما چاپ کنید

    • سلام. 🙂
      بنده که مسوولیتی درباره صفحات دیگه(غیر از واژه بازی) ندارم 🙂
      شما هم الآن خیلی ناراحتین فاطمه خانم.

      ولی از کجا می دونین اسم تمام کسانی که پیام فرستاده بودن و تولدشون نیمه اول بهمن بوده، زدن توی مجله به جز داداش شما؟!
      مگه شما می تونین پیامکای دریافتی ما رو چک کنین؟!
      پس می بینین که بهتره خونسرد تر باشین و سریع داغ نکنین.
      شاید خیلی از افراد دیگه هم مثل شما پیامک زده باشن ولی به دلیل کمبود جا اسمشون درج نشده باشه.
      شایدم پیامک شما به دلیل اشکالات مخابراتی اصلا به مجله نرسیده باشه.
      شایدم یه اتفاق دیگه که من نمی دونم افتاده باشه.

      آرزوی موفقیت براتون دارم.
      🙂

    • سلام. 🙂
      به زودی!
      راستش چون مجله دو هفته نامه منتشر میشه
      و اعلام نتایج باید توی مجله درج بشه
      و احتمالا اعلام نتایج به شماره ی بعد از هر مسابقه نمی رسه

      احتمالا باید اعلام نتایجو بذاریم برای شماره دوم بعد از هر مسابقه.
      🙂

    • سلام. 🙂
      مرحله اول این مسابقات شروع شده است.
      مسابقه شماره یک چهارشنبه دوهفته پیش و مسابقه شماره دو همین پریروز آغاز شد.
      فعلا هم قرار است همین طور جوایز ماهیانه داشته باشد.
      🙂

  4. آقای رنجبر اگر اجازه میفرمایید پیامم را در اینجا بذارم چون من از طریق شما با سودوکو آشنا شدم و همره بودم، به همین دلیل فکر کردم که در اینجا هم این پیام باشه برای همه چه مسیحیان عزیز چه سایر بازیکان محترم بتونند این پازل را ببینند و حل کنند و همه باهم در این تبریک و شادی سهیم باشیم.
    سال نو را به همه مسیحیان کشورم تبریک گفته و امیدوارم که سال بسیار خوبی برایتان باشد.
    جدول بسیار زیبایی یکی از طراحان ایرانی به همین مناسبت در سایت ulpuzzle در قسمت فروم در جنرال پازل دیسکاشن گذاشته شده که بخصوص مسیحیان عزیز امیدوارم از آن لذت ببرند. من این طراح را نمیشناسم و به من هم یکی از دوستانم در خارج از کشور خبر داد و رجوع کردم و حل کردم و بسیار خوشحال شدم و هدیه زیبایی بود. ممنون و برای ایشان هم آرزوی سلامتی توأم با شادی ارزو دارم

  5. سلام جناب رنجبر ببخشید میخواستم بدونم دور جدید از کى شروع میشه؟

    • سلام. 🙂
      هنوز برنامه جدیدی برای آغاز دور جدید جشنواره های کیدوکو، سودوکو و ناویاب نیست.
      البته ممکنه بزودی یک مسابقه جالب دیگه در مجله همشهری بچه ها شروع کنیم که ممکنه بعدها تبدیل به جشنواره هم بشه.
      🙂

  6. سلام اقای رنجبر من برای دیدن فیلم مسابقه کلی ذوق داشتم ولی کیفیت فیلم خیلی پایین بود حتی قسمت اول ان صدا نداشت . یعنی شما قبل از پخش فیلم یکبار هم ان را ندیدید؟

    • سلام. 🙂
      البته کیفیت صدای خود سالن کمی پایین بود
      اما صدای فیلم کیفیت قابل قبولی داشت و در هیچ قسمتی از آن صدا قطع نیست. این فیلم برای همه به شکل یکسان تکثیر شده و موضوعی که فرمودید عجیب است. اگر به دفتر مجله دسترسی دارید می توانید با خانم جاجرودی هماهنگی تلفنی کنید و با بردن نسخه فیلم خودتان، یک نسخه فیلم دیگر از ایشان تحویل بگیرید.

      هرچند که تاکید می کنم تمام نسخه های منتشر شده مثل هم هستند و من خودم در دستگاه دی وی دی پلیر و همچنین رایانه چندین نسخه از فیلم ها را تست کردم مشکلی نداشته.
      🙂

    • سلام. 🙂
      بحث های زیادی برای پیدا کردن یک برگزارکننده جدید داریم ولی هنوز نتیجه ای قطعی برای این بحث ها نداریم که اعلام کنیم.
      ضمنا معتقدیم کیفیت مسابقات به دلیل کمبودهای مالی نباید پایین بیاید و به همین دلیل تقریبا مطمئنیم که «مجله همشهری بچه ها» به این زودی ها نمی تواند مسابقات را پوشش مالی بدهد.
      به هر حال بنده شدیدا پیگیر هستم و خبر فراخوان دور جدید را از طریق پیامک و ایمیل به اطلاع مخاطبان قبلی خواهم رساند.
      🙂

  7. سلام آقای رنجبر عزیز
    ما هم فیلم جشنواره رو میخاهیم … ثبت نام هم نکرده ایم؟؟
    چه کنیم؟؟

    • سلام.
      لطفا همون مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان (هزینه خرید فیلم و ارسال پستی) رو به کارت بنده واریز کنین تا هنوز ارسالها انجام نشده براتون درستش کنم
      ۶۱۰۴۳۳۷۱۰۹۰۵۱۴۷۲
      وقتی واریز کردین همین جا ساعت واریزتون رو خبر بدین و آدرس دقیق و کدپستی ۱۰ رقمی تون رو هم تایپ کنین.

      موفق و پیروز باشید؛
      و حرفه ای
      🙂

  8. سلام اقای رنجبر مشتاق دیدار خدا قوت الان عکسای جشنواره رو دیدم خیلی خوشحال شدم البته یه ریزه هم ناراحت که محمدحسین الان به دلیل شرایطی که دارم در دودوره شرکت نکرده .دوره بعدی کی شروع میشه؟ البته نمی دونم میتونیم شرکت کنیم یا باز……!ازشما تشکر میکنم که برای شادی بچه ها تلاش میکنید .

    • سلام. 🙂
      سلام به محمدحسین عزیز مون برسونین بگین همیشه در رقابت های منطقی ایران منتظرش هستیم و جاش خالیه. شرکت نکردن در چند دوره ی قبلی مهم نیست، مهم اینه که هنوز هم میل به پیشرفت نشون بده و آمادگی شرکت در رقابت ها رو داشته باشه.
      صحبت هایی داریم می کنیم که ممکنه به زودی دوره ی بعدی «جشنواره مسابقات منطقی ایران» به شکل تازه تری شروع بشه که از طریق همین وب سایت و ایمیل و پیامک به مخاطبان قبلی خبر می دیم.

      ما داریم وظیفه مون رو انجام میدیم 🙂

  9. سلام . جناب رنجبر شما میتوانید تمامی عکسها را به صورت فلدر به فلدر تهیه کنید و تعداد آنها بیشتر خواهد شد و برای هر فلدرتوضیحات مربوط به آن فلدررا بدهید تا بدین ترتیب هر کسی هر فلدری را که خواست باز کند و ببیند. حتی آنهایی که با مشکل کندی اینترنت مواجه هستند نیز میتوانند بصورت ریز ریز هر کاری را که میخواهند ببیند. نه تنها حق با دوستمون آقای کاملی عزیز هست بلکه همه شرکت کننده ها حقشون هست که فیلم و تصاویرشان بطور کامل دیده شوند. اگر مجموع آنها را بصورت یک فیلم کامل بخواهید بذارید آنوقت مشکل برای بعضی ها پیش خواهد آمد. ولی بصورت تکه تکه شدن فیلم و فایلها و تصاویر و کلیه تکستها میتواند بسیار مؤثر واقع شود و دیگه هیچ کس دلخور نخواهد بود و همه راضی و خشنود خواهند بود.

    • سلام. 🙂
      صحیح می فرمایید که هریک از شرکت کنندگان حق دارند عکس و فیلم خود را داشته باشند.
      فیلم میکس شده ی مراسم به همین دلیل تقدیم درخواست کنندگان خواهدشد. انشاالله که بزودی آماده شود.
      🙂

  10. سلام اقای رنجبر من امیر محمد کاملی هستم .و نفر دوم کی دو کوی ۴*۴ شدم اما هیچ عکسی از من در سایت نیست از شما
    انتظار دارم که حداقل عکسهای نفرات اول تا سوم را در سایت قرار دهید.البته این از بد شانسی من است .با توجه به این که ۹ سال دارم و چهار سال ابتدایی را جهش زدم و اکنون در کلاس هشتم با معدل ۲۰ هستم.هیچگاه نه صداو سیما نه مجله شما نه اموزش و پرورش و…. هیچ مصاحبه ای با من انجام نداده اند .تا شاید بتوانم شیوه مطالعه وبرنامه ریزی خود را در اختیار هم سن وسالام قرار بدم .البته از شما تشکر میکنم حداقل وقتی به من دادید که در روز مسابقه بتونم خودمو معرفی کنم . اینجا ایران است و نباید از کسی انتظار داشت. برای پیشرفت وترقی باید رفت.

    • سلام. 🙂
      امیرمحمد کاملی عزیز. از اینکه در این وب سایت با شما قهرمان خوش آتیه ایران عزیز ارتباط دارم خوشحالم.
      متاسفانه گزارش تصویری در این وب سایت اگر از حدی سنگین تر شود برای خیلی ها که اینترنت پر سرعت ندارند دردسرآفرین و غیرقابل دیدن می شود. و چون در این دوره چهار رشته ی تخصصی به صورت همزمان باهم مسابقه می دادند اگر قرار بود عکس های نفرات اول تا سوم تمام رشته ها را درج کنیم تعداد عکس ها خیلی زیاد می شد و گزارش تصویری هم از حالت گزارشی خارج می شد و فقط باید به عکس نفرات اختصاصش می دادیم. به هر حال عذر ما را از این بابت بپذیرید که امکاناتمان محدود است.

      دوست عزیزم. به عنوان کسی که خودش سالها با همین قبیل مشکلات و عدم توجه کافی مواجه بوده است به شما عرض می کنم:
      مطمئن باش کسی که تلاش می کند با دیگرانی که تلاش نمی کنند برابر نیستند و حتما آینده ای درخشان برای تلاشگران در هر عرصه ای وجود خواهد داشت. اینکه تصویر شما در یک وب سایت یا رسانه تصویری مطرح شده باشد یا نشده باشد قطعا تاثیر زیادی در موفقیت شما نخواهد داشت اما اطمینان دارم این تلاش و انگیزه ی شماست که باعث پیشرفت روزافزون تان می شود. وقتی پیشرفت و ترقی روزافزون باشد البته که معروفیت(هم که زیاد مهم نیست) در پی آن خواهد آمد. چه در ایران چه در هر کجای دنیا.

      موفق و پیروز باشی؛
      و حرفه ای
      🙂

  11. سلام امیر محمد کاملی نفر دوم کیدو کو۴*۴ هستم قرار بود فیلم مسابقات رو با دادن مبلغی در روز مسابقه برامون ارسال کنید ولی ارسال نشد باتشکر از شما

    • سلام. 🙂
      امیرمحمدجان بازهم تبریک می گم خدمتتون.
      شدیدا پیگیر فیلم مسابقات هستم. فیلمبرداری توسط موسسه همشهری انجام شده و با تغییرات مدیران متاسفانه معلوم نیست باید کدوم مسوول امضا کنه که فیلم به مجله داده بشه!! با این حال مسوولین مجله پیگیر شدید موضوع هستن.
      🙂

  12. سلام و خسته نباشید
    اولا دومین دوره چه تاریخی شروع میشه
    دوما میشه رکوردهای فینال هر رشته رو اعلام کنید

    • سلام. 🙂
      اگر قرار باشه جشنواره دیگه ای داشته باشیم هشتمین جشنواره خواهد بود که البته زمانش فعلا مشخص نیست. طبیعتا آغاز جشنواره جدید از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی میشه. مخاطبانی که از طریق ایمیل با بنده در ارتباط بودن، آدرسشون در لیست ارسال هست. شما هم می تونین به ایمیل بزنین اگر قبلا ایمیل های منو دریافت نکردین.

      رکوردها در همون متن گزارش تصویری اعلام شده.
      🙂

  13. سلام
    خوبین آقای رنجبر ؟ چه خبر؟ خوش میگذره؟
    خبری از دوره ی جدید مسابقات نیست ؟!

    بابت عکس ها ممنون خیلی زیبا بود ….. ولی یکم تعدادشون کمه!
    اگه امکانش هست بیشتر بزارین

    بازم ممنون

    • سلام. 🙂
      قابل نداشت. وظیفه بود و خیلی هم دیر انجام شد متاسفانه.
      تعداد عکس ها به این دلیل کمتر انتخاب میشه که کل صفحه سنگین نشه و برای افراد مختلف با دسترسی های مختلف به اینترنت قابل استفاده باشه.
      البته سعی کردیم هیچ موضوعی رو از دست ندیم و تمام محتوای مراسم رو پوشش بده.
      🙂

  14. سلام در روز مسابقه مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان از همه گرفته اند که فیلم و سی دی مسابقه رو ارسال کنند اما امروز که
    هفتم ابان است هنوز ارسال نشده لطفا پیگیری کنید. با تشکر

    • سلام. 🙂
      بله اون لیست الآن پیش بنده ست. خیلی هم پیگیر تکثیر فیلم هستیم ولی متاسفانه فیلمبرداری از طرف خود موسسه همشهری انجام شده و با توجه به تغییرات مدیرانی که در این مدت انجام شده هنوز مسوولین همشهری بچه ها نتونستن با نامه نگاری های اداری فیلم رو تحویل بگیرن!! جالبه که برای چنین امر واضحی باید نامه نگاری اداری انجام بشه و اینقدر هم طول بکشه!! متاسفم ولی شدیدا پیگیر هستیم این روزا.
      🙂

  15. با سلام .آقای رنجبر لوح تقدیر منو که روزمسابقه ندادید .چراعکس تکی مرا در کنار بنرمسابقه مانندبقیه ی برنده هادرسایت نگذاشتید .من ناراحت هستم .

    • سلام. 🙂
      بابت لوح تقدیرتون که واقعا نمی دونم چی شده بود که همون روز هم عذرخواهی کردم. از همین الآن هم قول میدم در دوره بعدی لوح تقدیر تقدیم تون بشه(انشاالله که به زودی تشکیل بشه).
      اما درباره نبودن عکس تکی تان هم به درخواست شما لیست اسلاید ها اصلاح شد و عکس تکی شما اضافه شد.
      تا مبینا خانم وفادار(قهرمان کیدوکوی ۴در۴) از ما راضی باشن.
      🙂

  16. با احترام به همه شما آقای رنجبر و همه بازیکنان .
    به نظر شما برگزاری مسابقه به این صورت خسته کننده نیست؟
    پیشنهاد میکنم که به جه ۳ سری ۴تایی در سودوکو در کل ۳ جدول با کیفیت با درجه سختی بالاتر انتخاب شود و فقط همین ۳ جدول حل شوند. اینطوری هم خستگی آن کمتر هست و هم اگر باشه لذت بخش تره . چون ۱۲ جدول حل کردن حتی اگر آسان باشند باز کاری است خسته کننده و دلزدگی ایجاد میکنه.
    مورد بعدی اینه که اصلاٌ چرا باید برای جداول رمز در نظر گرفته شود؟ چون همین رمز ها را باید اول در جداول در سرجایشان جایگزین شوند و بعد جداول حل شوند. خود همین جایگزینی کلی وقت هر کسی را می گیرد. پس به نظر من اصلاٌ در اینجا در این مسابقات حضوری نباید این مدلی جداول طراحی شوند.
    موفق باشید

    • سلام. 🙂
      در مسابقات حرفه ای بهتر است که به حل کردن یک جدول اکتفا نشود و مجموع زمان حل چند جدول برای تعیین برنده سنجیده شود تا اگر درصدی از شانس در پاسخدهی وجود داشته باشد نتواند باعث برنده شدن کسی به ناحق شود. البته در مرحله سوم مسابقات جشنواره اخیر ما به دلیل خسته نشدن بچه هایی که باید پابه پای بزرگتر منتظر اتمام مرحله می ماندند، مجبور شدیم فقط یک جدول سودوکو را برای بزرگسالان تعیین کنیم تا حل کنند. البته کیفیتش بالا بود ولی درجه سختی اش بالا نبود و اصولا در مسابقات حرفه ای نباید درجه سختی را بالا برد چون مخاطب را به «آزمون و خطا» ترغیب می کند و این باعث از دست رفتن هدالت در داوری خواهد شد.

      رمزگذاری برای جداول به این دلیل است که کسی نتواند با تخلف های (خواسته و ناخواسته) چشمش به برگه بیفتد و امور داوری و نظم مسابقه را مختل کند. درست است که افشای رمز چند ثانیه زمان را برای همه تلف میکند اما به نظر حقیر این اتلاف زمان و دردسرهای زیادی که طراحان باید قبل از مسابقه برای رمزگذاری متحمل شوند به «کسب نتیجه دقیق تر و عادلانه تر» می ارزد.
      🙂

    • سلام. 🙂
      باور کنین منم هنوز عکس ها رو ندیدم چون مدتی هست که سفرهای پیاپی داشتم و از طرفی هم کاملا حق با شماست و می دونم که این تاخیر در انتشار گزارش تصویری اصلا خوب نیست. بزرگواری و صبر شما را سپاس.
      🙂

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

Post comment

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.